כל מה שצריך לדעת על תוספות שיער טבעי

רוצה ליהנות משיער מלא יותר? ארוך יותר? שופע יותר? מרשים יותר? מחמיא יותר? בימינו קל מאוד להגיע למראה שיער נחשק, וזאת בזכות תוספות השיער הטבעיות שמוצעות הן לגברים והן לנשים – כשאצל נשים בדרך כלל הסיבה היא דלילות (נרחבת או באזור ספציפי) או שיער קצר מדי (לטעמה של האישה, כמובן) ואצל גברים המניע לרכוש תוספת שכזו הוא תחילתה של התקרחות (כדאי לדעת שגם אם בימינו גברים רבים מתהדרים בפדחת חלקה, הרי שישנם גם לא מעט אחרים שמרגישים ללא שיער כמו שמשון הגיבור בזמנו, נטולי כוח).

למה לא כדאי לבחור בתוספת סינטטית?

התוספות לשיער נחלקות לשני סוגים עיקריים: תוספות שיער טבעי ותוספות סינטטיות. ישנן גם תוספות מעורבות (כלומר חלק טבעי וחלק סינטטי).

התוספות הסינטטיות זולות יותר אולם איכותיות פחות. האיכות הנמוכה יותר באה לידי ביטוי בשני פרמטרים חשובים: עמידות ואסתטיקה. תוספת שיער טבעית מחזיקה מעמד זמן רב יותר ביחס לאופציה הסינטטית, ומאחר שברוב המקרים ישנה העדפה מובהקת למראה הטבעי (ככל האפשר, כמובן) הרי שהתוספת הסינטטית נחשבת פחות טובה גם בהיבט האסתטי.

הקטגוריות השונות של תוספות שיער טבעי

גם כשמתמקדים רק באותן תוספות שיער טבעי ישנן מספר רמות איכות, בהתאם למקורו של השיער, כששיער שמגיע מאירופה נחשב לטוב ביותר.

פרמטר נוסף הוא מידת העיבוד של תוספת השיער: כל עיבוד מכל סוג פוגם בעמידות התוספת ועל כן מומלץ להעדיף תוספת שיער טבעית שלא עברה שום עיבוד.

איך מתבצעת ההוספה?

ישנן מגוון שיטות המאפשרות לעבות שיער דליל, להאריך שיער קצר ובאופן כללי להפוך את מראה השיער לשופע ורב רושם באמצעות תוספת.

באופן טבעי ישנה חשיבות רבה לבחירת השיטה האופטימלית, שתבטיח עמידות מקסימלית וכן חיבור טבעי ככל האפשר בין השיער הקיים לבין השיער שבתוספת.

השיטות הנפוצות ביותר הן חרוזים (שיתרונה העיקרי הוא במחיר הזול – אם כי ישנו מחיר נוסף והוא הלחץ שמופעל על השיער הקיים ואשר עלול לפגוע בו), הדבקה והלחמה. ניתן להוסיף תוספות שיער טבעי הן בהלחמה קרה והן בהלחמה חמה, וברוב המקרים שיטה זו מבטיחה עמידות לכחצי שנה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות