איך לבחור חברת הסעות לאירועים

אם אתם מנהלי בית אבות או כל מוסד אחר אשר מחפשים חברת הסעות לאירועים שונים או שמא אתם עורכים אירוע חתונה או בר מצווה לבנכם ומעוניינים בחברה אשר מציעה שירותי הסעות מכל רחבי הארץ לאירוע זה או אחר, חשוב מאוד שתהיו מודעים לכך שכיום יש חברות המספקות שירותי הסעות בהם כלולים נהג, אוטובוס המותאם לדרישת הלקוח ועוד.

המאמר באדיבות – שירן נסיעות

למה צריכים חברת הסעות לאירועים?

בשנים האחרונות ניתן לראות כי אנשים רבים מפרסמים כי יש הסעה לחתונה או לאירוע אותו הם עורכים. אלו מחליטים לשכור את שירותיה של חברת הסעות לאירועים על מנת להקל על הנסיעה של האורחים שלהם. אם עד היום האורחים היו צריכים למצוא סידורי הסעה לאירועים, לקחת בחשבון הוצאות דלק, להימנע משתיית אלכוהול באירוע וזאת משום שהם נהגו חזרה ממנו הביתה ולדאוג כי הם לא יהיו עייפים מדי לנהוג בחזרה, שירות הסעות לאירועים פותר את כל הבעיות, ההתלבטויות וכן מבטיח לאורחים כי רוב האורחים אותם הזמינו לאירוע, אכן יגיעו.

 

מה זאת אומרת הסעה לאירוע?

השכרת שירותיה של חברת הסעות לאירועים משמע השכרת אוטובוס או מיניבוס (בהתאם לכמות האנשים בכל איזור). כאן ניתן להחליט כי כל האורחים יגיעו אל מיקום מרכזי בעיר מגוריהם אשר נקבע מראש ומשם ההסעה תצא או שמא יהיו כמה נקודות איסוף לכל הסעה וזאת על מנת להקל על האנשים אשר החליטו להגיע לאירוע ולהשתמש בשירותי הסעה.

 

במידה ואתם מתכננים אירוע כלשהו, ורוב המוזמנים שלכם נמצאים פחות או יותר באותו אזור, זה יכול להיות מאד נוח לארגן הסעה שתצא באופן מרוכז ממקום מפגש קבוע כך שכולם יוכלו להגיע עם הרכבים שלהם לנקודת האיסוף, להחנות שם ולנוח עד אשר ההסעה תחזיר אותם לשם בתום האירוע.

להסעות לאירועים יש מספר יתרונות:

  • לא נדיר שאירועים מתרחשים באמצע שבוע לאחר יום עבודה, כאשר אנחנו עייפים ואין לנו אנרגיה לעשות נסיעה ארוכה – לכן הסעה לאירוע יכולה בהחלט להקל עלינו מהבחינה הזאת.
  • יש אולמות שקשה מאד להגיע אליהם (אפילו אם אנחנו מצוידים בתוכנת ניווט משוכללת) ולכן הסעה מרוכזת פותרת לנו את הבעיה שכן לא צריך לשבור את הראש ולחפש את האולם במפות או לשאול עוברי אורח.
  • התחושה הפסיכולוגית ש"הכל מאורגן" בהחלט מסייעת לקלילות להגעה לאירוע שלא מצריך מאיתנו יותר מדי מאמצים.

 

חשוב לדעת כי החברה מתכננת את המסלול בו הנהג ייסע לאירוע תוך שהיא מקפידה שהוא יבחר במסלול הקצר והנוח ביותר. בנוסף, יש אפשרות לבחור אוטובוסים מפוארים בהם יש שתייה ושירותים לבין אפשרות של אוטובוסים או מיניבוסים פשוטים יותר. הכל פונקציה של מחיר ושל החלטה האם מעוניינים שהאורחים יתחילו להתפעל מהאירוע כבר משלב ההסעה או רק כאשר הם מגיעים לאולם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות