איך מוזילים את רכישת טבעת האירוסין?

לא שהגברים צריכים מענה לשאלה היכן רוכשים את טבעת האירוסין, אלא שהם צריכים מענה לשאלה היכן רוכשים את הטבעת בזול. כיום, הגברים לא מתביישים להודות בכך שהם רוצים להיות צרכנים נבונים, וכך גם לרכוש טבעות במחירים נוחים יותר. אולי גם אתה תופתע, אך ישנן אפשרויות רכישה שונות ומגוונות המגלמות בתוכן גם אפשרויות הוזלה משמעותיות מאד. לפניך, 4 דרכים שונות שיאפשרו גם לך לרכוש את הטבעת שתמיד חלמת להעניק, רק בעלות זולה יותר.

 

רכישה מורחבת: גם טבעת הנישואין

האפשרות הראשונה העומדת לרשותך ובמידה רבה גם זו המומלצת ביותר, היא שלא לחכות לרכישת טבעת הנישואין בנפרד. מרבית הגברים רוכשים תחילה מחנות התכשיטים טבעת אירוסין, וכעבור תקופה קצרה הם שבים אל אותה חנות התכשיטים על מנת לבחור עם בת הזוג שלהם את טבעות הנישואין. על מנת ליהנות מהוזלה, כדאי לרכוש בפעימה אחת את שלושת הטבעות. באופן זה, אתה צפוי ליהנות מהנחה משמעותית הניתנת לך בעקבות הרכישה המורחבת. ממש כמו עם טבעת האירוסין, גם כאן כדאי לבצע סט של בדיקות מקדימות על מנת להתאים לבת הזוג שלך את טבעת הנישואין המתאימה לה ביותר.

 

דגם צנוע יותר כפתח להוזלה

המון גברים תוהים כמה עולה טבעת האירוסין. מובן כי לא ניתן להשיב על התשובה הזו חד משמעית, זאת מאחר וישנם דגמים שונים של טבעות אירוסין. כל עוד המוטיבציה היא רכישה של טבעת בעלויות נוחות יותר, כדאי להיצמד מראש לדגמים הצנועים יותר. דגמים אלו יכולים להיות משובצים ביהלומים, כאשר רמת הניקיון והצבע שלהם מעט נמוכה יותר בהשוואה לטבעות האחרות. ישנן גם טבעות ללא כל שיבוץ של יהלומים שאומנם מתומחרות במחירים זולים, אך הן אינן מומלצות לאירוע מיוחד ומרגש כמו הצעת הנישואין.

 

רכישה בחנות שבה אתה לקוח קבוע

מובן כי בתור לקוח חוזר אל חנות תכשיטים תקבל יחס מועדף יותר. הטעות שהמון גברים עושים היא לרכוש את הטבעת בחנות חדשה ולא מוכרת – כזו שהם טרם רכשו בה. כל גבר רוכש לפחות פעם אחת תכשיט לבת הזוג שלו – ליום ההולדת, יום האהבה או כמחווה רומנטית. על כן, כדאי לרכוש גם את הטבעת באותה החנות על מנת ליהנות מהטבות מיוחדות הניתנות ללקוחות חוזרים. כך, אתה מגדיל את הסיכוי לקבלת הטבה שירותית כמו הנחה.

 

היצמדות לדגמים המוצעים במחירי מבצע

לא כל הגברים יודעים, אך האתרים של החנויות המובילות מפרסמים את המחירים של טבעות אירוסין קלאסיות ומעוצבות באתר. המשמעות? גם אתה יכול לעקוב אחר המחירים של הטבעות. מפעם לפעם מתפרסמים דגמים במבצע, כאשר המחיר הקודם והמחיר החדש שקופים לגמרי. כך, ניתן להתמקד מראש על הדגמים המתומחרים במחירים נוחים יותר. חשוב לציין כי הדגמים המוצעים במבצע הינם דגמים איכותיים, כאשר מה שהופך אותם לנגישים יותר הוא הרצון לקדם אותם ולחשוף אותם לקהל הגברים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות