גינה או נוף מה עדיף

כאשר אתם עומדים לבחור דירה לקניה אתם מתלבטים פעמים רבות בשאלה גינה או נוף מה עדיף? יש מי שמעדיף דירת גן ונהנה מגינה יפה ויש מי שמעדיף דירת פנטהאוז ונהנה מנוף יפה. ההחלטה צריכה כנראה להיות מבוססת על אורח החיים שלכם ועל ההעדפות שלכם. אם אתם עובדים רוב היום ולא נמצאים הרבה בדירה נדמה שעדיף לבחור פנטהאוז כי לא תהיה לכם הזדמנות להשקיע בגינה ולטפח אותה או לשבת בה.

האצת הבניה בכל רחבי הארץ שזוכה גם לתמיכה גדולה של הממשלה עם תוכנית מחיר למשתכן שמביאה פרויקטים רבים שנבנים מצפון ועד דרום ולא רק באזורים פחות מיושבים אלא גם באזורי ביקוש כמו פרויקטים במודיעין, ראשון לציון, אור יהודה ועוד

האם יש לכם זמן להשקיע בגינה?

בנוף של פנטהאוז לא צריך להשקיע עבודה וגם אנשים עסוקים מאוד נהנים ממנו בזמן הקצר שהם מבלים בבית. אם אתם בתקופה שבה אתם עובדים פחות או בחופשת לידה או אחרי פנסיה דירת גן תהיה נהדרת עבורכם, תוכלו להשקיע עבודה בגינה לשבת ארוכות בגינה וליהנות מהגינה היפה אשר תטפחו.

יתרונות טיפוח גינה

טיפוח גינה הוא בעל יתרונות רבים. כאשר אתם משקיעים בגננות ובטיפוח גינה, אתם מורידים את רמת המתח שלכם ומשפרים את בריאותכם. מחקרים הראו שטיפוח גינה גם תורם לשיפור הביטחון העצמי ולשלוות הנפש. אנשים שיש להם מצבים לבביים מקבלים ייעוץ ממומחים לטפח גינה. רופאים ממליצים למען בריאות הלב לטפח גינה זאת פעילות גופנית מתונה ובריאה מאוד.

גינה מגנה על המוח

מי שנמצא בקבוצת סיכון לקבלת שבץ חלילה או מי שהתאושש משבץ שכבר קרה חלילה יכול לשפר את בריאותו כאשר הוא מטפח גינה ליד ביתו. יש עוד נימוקים רבים למה כדאי לרכוש בית עם גינה או דירת גן. עבודה בגינה מחזקת את שרירי הידיים שלכם ומחקרים הראו שעבודת אדמה וגינה משפרת את בריאות המוח ומורידה סיכוי לפיתוח אלצהיימר.

גינה לשיפור המצב הנפשי

גם אנשים שמתמודדים עם דיכאון או חרדות משפרים מאוד את מצבם הנפשי כאשר הם מטפחים גינה. גם נוף יפה משפיע לטובה על הבריאות ואם אתם מניחים שלא יהיה לכם פנאי או רצון לעבוד בגינה יתכן שדווקא דירת פנטהאוס עדיפה לכם. כדאי גם לבדוק איזה מן הדירות הן השקעה טובה יותר לזמן ארוך.

שיקולים כלכליים

לרוב דירות פנטהאוס באותו שטח ואזור יעלו יותר מאשר דירות גן כך שצריך גם לשקול שיקולים של תקציב. יש לשקול אם לאורך זמן דירת פנטהאוס תעלה יותר בערכה או דירת גן, באזור הספציפי בהסתמך על נתוני העבר באזור. כך שחשוב לשקול את כל השיקולים גם שיקולי אורח וסגנון חיים גם שיקולים כלכליים כאשר מחליטים אם לבחור דירת גן או דירת פנטהאוס להיות הדירה הבאה שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות