האם באמת ניתן לארגן ולחגוג חתונה ברגע האחרון?

סגירת חופשה בדקה ה-90 מקטלגת אתכם כזוג ספונטני מאד. סגירת חתונה בדקה התשעים? מקטלגת אתכם בעיקר כזוג שחי על הקצה, בעוד יהיו אלו שיתארו אתכם כזוג לא אחראי. ישנם הזוגות שמפיקים את האירוע שלהם לאורך שנה שלמה, כאשר המטרה היא לעשות מסע משמעותי וקפדני על מנת למצוא את נותני השירות הטובים ביותר. מנגד, לא חסרים זוגות שמשאירים את מלאכת הפקת האירוע לרגע האחרון. האם באמת אפשר לארגן אירוע גדול וחשוב כמו חתונה בדקה התשעים?

 

ההמלצה: שישה חודשים של הכנות

לא משנה כלל לאיזה מתחם אירועים תפנו ועם אילו מנהלי אירועים של גני אירועים במרכז תתייעצו: עבור אירוע החתונה נדרשים לכל הפחות שישה חודשים של הכנות. מה אתם אמורים להספיק בשישה חודשים? לחפש ולמצוא את מתחם האירועים שלכם, לפגוש נותני שירות שונים ולקבל מהם הצעות מחיר, להגיע לכמה סבבים של מדידות בבוטיק השמלות ובחנות חליפות החתן, לשלוח הזמנות, לעשות אישורי הגעה ובין לבין גם להתרגש.

 

חתונה בדקה ה-90: חודש לפני האירוע

האם אפשר לקצר את תהליך הפקת האירוע משישה חודשים לחודש אחד בלבד? תלוי את מי תשאלו. מה שבטוח הוא שהפקה שכזאת הינה הפקה שפחות מומלצת. בחודש אחד אולי תצליחו בסופו של דבר לעמוד תחת החופה ולהתרגש אל מול האורחים שלכם, אך מדובר על תהליך הפקה שהינו הרבה פחות חווייתי – בין היתר מאחר ועליכם לפעול תחת לחץ תמידי. שימו לב כי בעת שאתם מחליטים לחגוג בדקה התשעים, עליכם לגלות המון גמישות בכל הקשור לתאריך האירוע, זמינות מתחמי האירועים וכדומה.

 

אפשרויות ההוזלה שלכם – מספקים ועד מתחם אירועים

מאחר ולכל דבר יש יתרונות וחסרונות, חשוב להציג בפניכם גם את היתרונות של חגיגת אירוע בדקה התשעים. מטבע הדברים, בעת שמתחמי האירועים ונותני השירות השונים נותרים עם תאריכים פנויים ביומן, הם ינסו לקדם אותם גם במחיר של מחירי מבצע. כך, אתם יכולים למצוא נותן שירות המציע חבילת שירות משודרגת, או שבמקרים אחרים תוצע לכם הנחה משמעותית. עד כמה ניתן להוזיל? באלפי שקלים! מספיק שכל ספק יתן לכם הנחה של אלף שקלים על מנת להגיע להוזלה משמעותית.

 

החסרונות? הפקה תחת לחץ, התפשרות על נותני שירות

מנהל האירועים של ונישן ישראל לא ימליץ לכם על הפקה בדקה התשעים, ואלו הסיבות: הפקה תחת לחץ לא רק פוגעת בחוויה שלכם מהמסע, אלא שהיא בעיקר יכולה לגרום לכך שתעשו בחירות פחות טובות. לחץ אינו מצב רגיל, כך שהבחירות שאתם עושים בעת שאתם נמצאים בו לא בהכרח משקפות את הרצונות האמיתיים שכם. בנוסף, מאחר ואתם ממתינים לרגע האחרון, אתם יכולים להגיע למצב בו נותני השירות שתמיד חלמתם לעבוד איתם מלאים, מבלי שיש להם יום פנוי אחד ביומן העבודה שלהם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות