חברת ניקיון ופוליש

אור ניקיון היא חברת ניקיון ותיקה ורבת-ניסיון בענפי הפוליש והניקיון. לאנשי המקצוע של איכות אור ניקיון ניסיון מוכח והמלצות מלקוחות מרוצים, שקיבלו טיפול מקצועי, יסודי ומעמיק לשביעות רצונם המלאה.
לאיכות באור ניקיון צוות לניקיון למשרדים בכל רחבי הארץ, עבור לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד: בעלי דירות פרטיות (כולל ניקוי לאחר שיפוץ),
חדרי מדרגות (על בסיס חד פעמי), משרדים, מסעדות, חנויות, מנהלי מפעלים ומוסדות ועוד.
אנשי המקצוע של איכות אור ניקיון מחויבים להשתמש אך ורק בחומרים תקניים ובמכשור המתקדם ביותר בתחום. לקוחות החברה נהנים משירות מקצועי, אדיב ואמין 24 שעות ביממה, וכן ממחירים אטרקטיביים ומעמידה בלוחות זמנים.

ניקיון משרדים באמצעות חומרים איכותיים

תחומי התמחות
• פוליש והברקה קריסטלית
• ליטוש שיש ומרצפות באבן יהלום
• שיפוץ וחידוש של מרצפות מכל הסוגים
• ניקיון כללי – חלונות, תריסים, ניקיון לפני כניסה דירה,
חדרי אמבט ושירותים, כלים סניטריים ועוד
• ניקיון חדרי מדרגות
• הסרת דבק מגע ממרצפות
• ניקיון שטיחים מקיר לקיר
• שיפוצים כלליים
• עבודות אינסטלציה – תיקון פיצוצים, סתימות ונזילות
• עבודות גבס – הריסה וחלוקת חללים, בניית נישות,
תקרות אקוסטיות
• צבעים – צביעת פנים בכל מגוון הצבעים בהתאמה מגוון דוגמאות ואפשרויות, לפי בחירת הלקוח ועוד

הטיפול המהיר להברקת הרצפה
"הבית עבר פוליש"- המשפט הזה מוכר היטב לבעלי דירות ומשרדים אשר הניקיון הפך עבורם להרבה יותר מסיסמה אלא לעתים קרובות גם לערך בסיסי בחיים. למעשה מדובר בפתרון זול יחסית למי שאין בידיו תקציב להחלפת הריצוף בבית אבל למרות הכול הוא מעוניין שהמרצפות ייראו במצב טוב, יהיו מצוחצחות ויבריקו. אין כל ספק בכך שכאשר פוליש מתבצע הדירה או העסק אינם נראים כפי שהיו קודם לכן וכל מי שמתבונן יכול לקבל אשליה שהוא כביכול נכנס לבית חדש או במינימום לבית אשר זה עתה שופץ. אז לפני שנבין את סוגי פוליש המוצעים לבית והתהליך עד לקבלת דירה מצוחצחת למשעי כדאי להבין את משמעות המילה אשר לקוחה בכלל מהשפה הלועזית.

פוליש- שם המשחק לניקיון וצחצוח
מזה שנים הצליחה שיטת פוליש להתנחל כמעט בכל בית ומשרד כשמדובר בלא פחות משיטה מהפכנית להפיכת הרצפה למבריקה וככזו אשר עברה ליטוש והברקה יסודית של המרצפות. יתרונה העיקרי של שיטת פוליש הוא בחיסכון להחלפת מרצפות ישנות בחדשות והפיכתן של אלו הישנות לכאלו הנראות כאילו זה עתה נקנו בטובי החנויות לקרמיקה וגרניט פורצלן.

סוגי פוליש לבית
עם השנים השוק התפתח וכיום קיימים מספר סוגי פוליש כשהראשון ביניהם הוא פוליש אקרילי במסגרתו מבצעים ניקיון של המרצפות באמצעות מכונה המאטה את שחיקת המרצפות. בשיטה זו נמנעת הצטברות של לכלוך על המרצפות. סוג נוסף של פוליש הוא זה המכונה: פוליש וקס המתבצע באמצעות מכונת סקוץ' המביאה את הרצפה למצב גימור המשקף את כלל החדר פוליש הקריסטלי במסגרתו מורחים על הרצפה חומר מיוחד החודר למרצפות ומגן עליהן משריטות ונזקים אחרים.

היום שאחרי פוליש
את התוצאה פוליש כל אחד יוכל לראות בנקל אך חשוב בנוסף למראה הנוצץ של יום המחרת גם למשור על תוצאה זו גם בהמשך וכאן בא לידי ביטוי השימוש בחומרי הניקוי אשר תפקידו שלא להרוס את פוליש הקיים ובעיקר לשמר את המצב הקיים גם לשנים הבאות. חברות רבות נותנות שירותי ניקיון באזור תל אביב בתחום רק לפני שאתם מזמינים אותם כדאי שתעשו בדיקה מעמיקה על אופן המיומנות בעשיית פוליש והאחריות הניתנת על כל בהמשך הדרך.

 

רוצה ללמוד עוד אודות תחום הפוליש והניקיון? הכנס למאמר הבא וגלה עוד!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות