כך תבחרו את המתנפח המושלם לאירוע שלכם

יום הולדת היא חגיגה נחמדת, והיא נחמדת עוד יותר כשאתם מצליחים לחגוג אותה במחירים זולים! המון הורים טרודים לפני יום ההולדת של היקר להם מכל בשאלה איזו אטרקציה הם ישלבו. לצד אטרקציות המסתמנות כטרנד חולף, ישנן אטרקציות שתמיד מתקבלות בחיבוק על ידי הילדים. לכו על בטוח! לכו על השכרת מתנפחים בזול שגם לא תיצור אצלכם חור בכיס, אך בעיקר תשמח את הילד שלכם ואת כל הילדים שיגיעו לחגיגה! אז איך בוחרים את המתנפח המושלם ביותר?

 

באיזו שעה ועונה אתם חוגגים את האירוע?

ראשית, כדאי לאפיין את חגיגת יום ההולדת באופן כזה שתגדירו באיזו עונה נחגגת המסיבה ובאיזו שעה ביום. אם יום ההולדת של ילדכם נערך בעונת הקיץ, כדאי מאד לשלב מתנפחים עם מגלשות מים. באופן זה, אתם מעניקים לילדים חוויה כפולה הכוללת גם מתנפחים וגם חוויה של מים. לעומת זאת, באירועי החורף תצטרכו להסתפק אך ורק במתנפחים, כאשר גם כאן ניתן להפתיע ולרגש עם מתנפחים בגדלים שונים, צורות שונות וצבעים שונים.

 

מתקן קטן או גדול: כמה ילדים משתתפים בחגיגה?

הסיבה שאתם יכולים ליהנות משירות של השכרת מתנפחים בזול, היא מאחר ואתם לא צריכים להתחייב למתקן מתנפח גדול מדי. המשמעות? אם פעם קוקלציית המתנפחים הייתה מצומצמת, כיום היא גדולה הרבה יותר ומאפשרת לכם לבחור את גודל המתנפח הרצוי המתאים למספר הילדים החוגגים ביום ההולדת. לדוגמא: אם אם מארחים 50 ילדים, תוכלו להשכיר מתקן מתנפח המתאים לעד כ-60 ילדים. מנגד, אם אתם חוגגים יום הולדת מצומצם עם 20 ילדים, תוכלו להשכיר מתקן מתפח קטן יותר שגם יעלה לכם פחות כסף.

 

גיל הילדים ושילוב מתקנים מתאימים

מה עוד עליכם לקחת בחשבון בכדי לבחור את המתנפח המתאים ביותר? טווח הגילאים המומלץ לשימוש במתנפחים הוא בין גיל 3 ועד גיל 12. על כן, עליכם להגדיר גם את ממוצע הגילאים של הילדים החוגגים. אם גיל האורחים הינו 10 לדוגמא, תוכלו להשכיר מתקן מתנפח. לעומת זאת, אם מגיעים אל החגיגה כמה ילדים קטנטנים, כדאי לדאוג גם להם לתעסוקה עם מתקני ג'ימבורי. השכרת מתנפחים בזול מעניקה לילדכם חגיגת יום הולדת בלתי נשכחת!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות