מידע חשוב טרם רכישת כסא גלגלים

כסאות גלגלים ידניים הם אופציה עבור אנשים עם בעיות ניידות, מכיוון שהם ניתנים להובלה, מתקפלים וקלים לשימוש. כסאות גלגלים ידניים נועדו להיות עמידים ונוחים, ולמרות שהם נחשבים לעתים קרובות כפתרון ניידות זמני, אנשים רבים משתמשים בכסאות גלגלים כאמצעי התחבורה האישי העיקרי שלהם.

במדריך לעיל ננסה לענות לכם על מספר שאלות שחשוב שתדעו טרם רכישת כסא גלגלים.

כמה זמן מחזיקים כסאות גלגלים?

אורך החיים הממוצע של כיסא גלגלים הוא בין 2 עד 3 שנים, עם מקסימום 5 שנים לכיסאות גלגלים ידניים.

ככל שמשתמשים בכסא גלגלים כך אורך החיים יהיה קצר יותר עקב בלאי יומיומי.

אתה עשוי לגלות שצרכי הניידות שלך משתנים במסגרת זמן זו, או שתרצה לשדרג את מכשיר הניידות שלך לפני שכסא הגלגלים שלך נשחק.  מספר שאלות שינחו אותך טרם רכישת  כיסא גלגלים, עליך לשקול את התדירות שבה תשתמש בכיסא. האם אתה הולך להשתמש בכסא הגלגלים רק מדי פעם? או שזה יהיה מכשיר הניידות העיקרי והיומיומי שלך? זה יעזור לכם לבחור את כיסא הגלגלים המתאים לצרכים שלכם ויאפשר לכם להפיק את המרב מהכסא לאורך כל חייו.

כיצד בוחרים את גודל כיסא הגלגלים?

בחירת גודל מתאים לכסא הגלגלים תלויה במידה רבה ברוחב המושב שתדרשו.

מושב כיסא גלגלים מכתיב את הפריסה, גודל הגלגל ותכונות משניות אחרות של המכשיר. רוחבי המושבים נעים בדרך כלל בין 40 ל -50 ס"מ, עם רוחב ממוצע של כ -45 ס"מ.   עליך לקחת בחשבון גם את עומק המושב, מכיוון שזה ישנה את ההבדל בנוחות ובשימוש הכללי. עומק המושב הוא המרחק מגב המושב לקצה הקדמי ויש למדוד אותו כאשר המשתמש יושב ישר למעלה. גודל המושב קובע את הגודל הכולל של כיסא הגלגלים, מה שיכול להשפיע על כמה קל לנווט בפתחים, במסדרונות ובמרווחים צפופים אחרים. הגודל משפיע גם על רדיוס הסיבוב של כיסא הגלגלים, מה שקובע עד כמה הכיסא יכול לבצע סיבוב של 180 מעלות.

לכסאות גלגלים קומפקטיים יש מושב צר יותר, מה שהופך אותם לקלים יותר לתמרון ולהובלה מאשר כסאות גלגלים ידניים סטנדרטיים עם מושבים רחבים יותר.

למידע נוסף על כסאות הגלגלים הטובים ביותר עבורך אתה מוזמן לפנות אלינו לחברת פולקו.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות