מכונות קפה ביתיות- 3 המכונות המומלצות

כיום, רוב הישראלים התרגלו לשתות קפה טוב ואיכותי ולשם כך, הם משקיעים ברכישת מכונת קפה ביתית. במאמר זה נבחן 3 מכונות קפה מ-3 חברות שונות, אשר מתאימות לשימוש ביתי ואשר ניתן לרכוש אותן ב"קדמה קפה":

יורה  Jura Impressa J9 One Touch

האימפרסה J9  משדרת סטייל חדשני ומפיקה קפה כמו מקצוענית. היא מומלצת לחובבי קפה מתקדמים או לחדר הישיבות במשרד.

עוד על מכונת הקפה

מכונת קפה לבית יוקרתית ואיכותית לבית או למשרד הקטן, המסוגלת להכין עד 30 ספלי קפה ביום. המכונה, מתוצרת חברת יורה השווייצרית, מסוגלת להפיק מגוון משקאות קפה בתכנות מראש ובאופן אוטומאטי,  ואפילו מסוגלת להכין קפוצ'ינו בשני גדלים מבלי להזיז את הספל! מכונת הקפה הזו תזכור לבד איך אתם אוהבים את הקפו'צינו, הלאטה, האספרסו או המקיאטו ותכין לכם אותם בלחיצת כפתור.דגם זה מתאפיין בעיצוב נקי וכפתור שליטה מרכזי ואינטואיטיבי. בלחיצת כפתור אחת, המכונה תטחן את פולי הקפה, תדחס אותם, תחלו את האספרסו, תקציף את החלב ותמזוג אותו לתוך הספל – ואפילו פעמיים.

סאקו אינטליה  Saeco Intelia

זאת מכונה אוטומטית שיודעת להקציף.  המכונה בהחלט גורמת לאורחים שלך לחשוב שאתה  מומחה בהכנת קפה.

עוד על מכונת הקפה

היא רק נראית תמימה, אבל מתחת לעיצוב והקווים הנקיים, מסתתרת שדה אמיתית! מכונה אוטומטית מהטובות שנמצאות כיום על המדפים. פשוטה ונעימה להפעלה. מכונת קפה בעלת מקציף חלב אוטומטי מובנה, כך שבלחיצת כפתור אחת אתם מקבלים את הקפה שלכם, בדיוק כמו שאתם אוהבים. הצג הדיגיטלי של המכונה מאפשר ניווט ותפעול קל. לא צריך להיות מומחה גדול כדי להפיק ממנה קפה מעולה והקצפה עשירה.

אג'יה פלטינום ויז'ן Gaggia Platinum Vision

לכל חברה יש את הדגם הזה שמזכיר לנו כמה קפה זה עניין יוקרתי. הפלטינום וויז'ן היא מכונה מעולה למי שאוהב קפה מצויין ואת כל הסטייל שמגיע איתו.

עוד על מכונת הקפה

מכונת קפה אוטומאטית לבית או למשרד הקטן, המפיקה עד 50 ספלי קפה ביום. מכונת קפה מתוצרת גאג'יה, איטליה, המאובזרת במסך מגע ובשלל אפשרויות תכנות. המכונה מאובזרת במטחנה פנימית איכותית, הטוחנת את פולי הקפה וחולטת מהם אספרסו מושלם. הפלטינום וויז'ן תוכננה לעבוד זמן ממושך במהירות, לכן הפקת ספל קפה לוקחת פחות מדקה ובתוך מיכל המים קיים מסנן אבנית פנימי, השומר על אורך חיי הדוד. הקצפת החלב במכונה מתאפשרת באמצעות התקן פאנארלו להקצפה ידנית קלילה או על ידי התקן חלב חיצוני נפרד. מנגנון ה-Rapid Steam של המכונה עושה שימוש בדוד נוסף על מנת להקציף את החלב, כך שאין צורך להמתין בין פעולת הפקת האספרסו ובין הקצפת החלב. חברת גאג'יה שמה דגש רב על נוחות משתמש במכונה זו, לכן מגף הטפטוף מתכוונן בקלות לפי גובה הספל והמכונה עומדת על בסיס מסתובב, כך שניתן לסובבה בקלות על מנת להוסיף מים או לרוקן את מיכל הקפה המשומש.

לפרטים נוספים ולמידע על מכונות קפה נוספות- אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר https://www.espresso-center.co.il/

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות