נעים להכיר: קיוטי פאי – אביזרים מדליקים לתינוקות

קרה לכם שרציתם להוסיף חן ויופי לתינוקת הרכה שלכם באמצעות אביזר לשיער וכל מה שהצלחתם להוסיף זה בכי עז לחלל החדר? לכולנו זה קרה.

התינוקות שלנו הם יצורים חמודים ורכים, וזה מאד נחמד לרצות לקשט את שיערן במיוחד בגיל מתוק וחמוד, אבל שאנו עושים זאת עם אביזרי שיער שאינם מתאימים לגיל או לראש הרך, אנחנו מעוררים תגובה פחות חמודה והיא כאב ובכי.

אז איך נקשט את השיער של התינוקת הרכה? הכירו את קיוטי פאי. המותג החדש שמביא לכם אביזרי שיער מיוחדים ומעוצבים המתאימים לשיער ולקרקפת עדינה של תינוקות.

logo_site

קיוטי פאי – הכל על המותג המתוק

מותג קיוטי פאי הוקם על ידי אמא ישראלית, אם לתינוקת שרצתה להוסיף חן לשיער התינוקת שלה ונתקלה בבעיה בדרך: הסיכות וקישוטי השיער לא התאימו לעור ולקרקפת הרכה של ראש התינוקת.

לכניסה לאתר: http://www.cutiepie.co.il/

אותה יזמית החלה ביוזמה: התאמת קישוטי שיער מדליקים, מעוצבים ומקסימים לתינוקות, הן בעיצוב והן ברכות שהם מספקים.

המוצרים, מיוצרים בארץ אך חומרי הגלם מוזמנים מארצות הברית או מאירופה והן איכותיים ומוזמנים בקפידה על ידי המעצבת והיזמית.

אילו אביזרי שיער אפשר למצוא בקיוטי פאי

קיוטי פאי מספקת אביזרי שיער מגוונים לתינוקות. החל מסיכות ראש צבעוניות, גומיות בשלל צבעים, קשתות נעימות, זרים לימי הולדת, סיכות לשושבינות, ומגוון אביזרים מדליקים ומעוצבים.

למי מתאימים האביזרים של קיוטי פאי

האביזרים של קיוטי פאי מתאימים לאוהבי התינוקות והילדים, שרוצים לפנק אותם במתנות מיוחדות ולתת לילדות שלנו הרגשה של נסיכות!

בנוסף האביזרים של קיוטו פאי מתאימים גם למתנות וניתן לשלוח אותם כמתנה נהדרת לאחר לידה, לבריתה, או לכל אירוח אחר, והם נהדרים לפינוק חברה טובה, נכדות ואחייניות!

אז איך מזמינים?

לקיוטי פאי אתר אינטרנט ובו חנות מקוונות. בחנות ניתן לבחור את המוצרים המבוקשים, להוסיף את אביזרי השיער לסל ההזמנות, להנות משלל אופציות וצבעים, ממשלוחים לכל מקום, לסדר את המוצר לפי פופולאריות של מוצרים, ולהנות מקנייה בטוחה.

באתר ובחנות תוכלו ליצור קשר עם קיוטי פאי בכל זמן, להגיב ולהנות משירות לקוחות אישי וזמין.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות