ציפוי חרסינה לשיניים – מי צריך? ואילו ציפויים לבחור?

אם בעבר אנשים היו פוקדים את רופא השיניים רק כאשר היו סובלים מבעיה רפואית הרי שכיום אנשים רבים מגיעים אל הרופא גם לטובת עניינים אסתטיים שונים. כך למשל הפכו ציפויי חרסינה לשיניים לפופולאריים מאוד בשנים האחרונות וקליניקות רבות ברחבי הארץ החלו לקבל יותרו יותר אנשים לטיפולי ציפוי חרסינה לשיניים. מה שבעבר היה נחלתם של עשירים ומצליחנים בלבד והיינו רואים אותם בעיקר אצל שחקנים מפורסמים מהוליווד המספקים לנו על המסך חיוך צחור מרשים, הרי שכיום כל אחד יכול לאפשר לעצמו לעשות את זה על אף שלא מדובר בטיפול זול בדרך כלל הוא אינו יקר כפי שחושבים.

מהם ציפויי חרסינה לשיניים?

ציפויי חרסינה לשיניים הינם ציפויים המיוצרים בתנור מיוחד מאבקת חרסינה ומגיעים לעובי של 0.2 מ"מ ולעתים 0.3 מ"מ. בשל עוביים הדק ניתן יהיה להמשיך לטפל בשיניים באמצעים דנטליים שונים וכן להדביק כל שן בנפרד. ציפויי חרסינה נחשבים לעמידים לאורך שנים רבות, מרבית הסוגים של ציפויים אלו עמידים נגד כתמי קפה, צבעי מאכל ועישון וכן הטיפול נחשב לשמרני כך שהחניכיים מגיבות היטב לטיפול.

מדוע אנשים עושים ציפוי לשיניים?

ישנם מספר מקרים שכיחים שבהם אנשים עושים טיפול ציפויי לשיניים. בין היתר זה יכול להיות מבעיות רפואיות שונות, בעיות במבנה הפה או השיניים, כאשר יש מרווחים בין השיניים או כאשר צבע השיניים לא אחיד. במקרים אחרים אנשים פשוט ירצו חיוך ישר, הוליוודי, עם שיניים לבנות בוהקות, ממש כמו השחקנים המפורסמים שהם רואים בסרטים. הם פשוט לא יהיו שבעי רצון מהחיוך שלהם או מאיך שהשיניים שלהם נראות וירצו לצפות את השיניים ליצירת חיוך חלומי ומראה אסתטי ויפה יותר.

תהליך הטיפול לציפויי חרסינה לשיניים

הליך ציפוי חרסינה לשיניים אורך מספר מצומצם של פגישות והוא אינו ארוך כפי שרבים חושבים. בפגישה הראשונה יש תיאום ציפיות בין הרופא למטופל, כמו גם ביצוע של אבחון רפואי לחלל הפה והשיניים ומצבו הבריאותי של המטופל. המטופל ישתף בתוצאות הרצויות מבחינתו והרופא יזמן את המטופל לפגישה נוספת, במהלכה תוצג למטופל ההדמיה שלו עם תוצאת הטיפול הצפויה. לאחר הסכמת המטופל הטיפול יתחיל. יש ציפויים הדורשים השחזה של השיניים ואחרים שאינם דורשים השחזה והמטופל ידע על כך לפני הטיפול עצמו. בפגישה השנייה הרופא ידביק ציפויים זמניים בשיניו של הלקוח ולאחר כמה שבועות של התרשמות יחזור המטופל ולאחר הסמכתו, יוסרו ציפויי המעבר ויותקנו הציפויים הקבועים. 

מעוניינים לשמוע עוד על ציפויי חרסינה לשיניים? אנו ממליצים לבקר באתר של סביון מדיקל סנטר. בהצלחה!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות