שערים מעץ לבית פרטי

עכשיו תוכלו להישאר בבית הפרטי שלכם ולחוש כאילו אתם שוהים בצימר כפרי ופסטורלי. תוספת לבית כמו שערים מעץ יכולה לשנות את הדקורציה ואת התחושה שהבית משרה על הנפשות בבית.

להלן מספר טיפים מאת האתר – Proworld

בשונה משערים חשמליים, שערים מעץ מעניקים תחושה חמימה יותר, ביתית ולא כבדות של מפעל מסחרי. שערים מעץ יכולים להיות בכל צורה אפשרית, ישנם מעצבים שונים שמייצרים שערים מעץ המתאימים לצרכים האישיים שלכם. בעלי החיים שלכם נוטים לברוח מדלת הכניסה ולשוטט ברחובות? הגיע הזמן להתקין בבית שערים מעץ גבוהים שיוכלו למנוע את יציאתם של בעלי החיים מהבית.

שער מעץ לסגנון דקורטיבי

שערים מעץ מתאימים לכניסה הראשית לגינה וכמובן לחניה הפרטית בתור מסגרת יפה יותר לבית. המטרה הברורה של שערים מעץ היא להביא לבית יותר סגנון דקורטיבי, לגרום לסביבה של הבית להיות כפרית וחמימה יותר. המטרה שלהם לא קשורה לניסיון להבריח את השודדים, זאת מאחר ששער מעץ הוא יותר עדין ופחות מאסיבי וכבד משער חשמלי לדוגמא. במידה ואתם חיים בכפר פסטורלי בו כל הבתים פתוחים לראווה ואתם מתנהלים כקהילה מאוחדת, התקינו שער מעץ עדין דרכו עדיין ניתן לראות את הסביבה. השער לא חייב להיות אטום, יש סגנונות רבים שיתאימו לצרכים האישיים שלכם.

ביטחון ואינטימיות

נורא חשוב להתקין בבית שערים מעץ, בית פתוח וחשוף עלול לא רק לגרום לכם לאבד את הכלב, אלא גם לאבד את תחושת האינטימיות שבית אמור להעניק. כשהבית כולו מקורה בשערים וצמחייה, אתם יכולים להרגיש יותר בטוחים ופחות חשופים בבית שלכם. מטרת השער כפי שנאמר היא לא להבריח שודדים אלא לאחד את הסביבה שלכם למתחם אחד ולגרום לכם לאווירה. הילדים יוכלו לשחק בגינה ואתם תהיו בראש שקט, שמא הכדור יברח לשולי הכביש ויגרום להם לרוץ אליו. עם שערים מעץ יש לכם שליטה על מי שנכנס ומי שיוצא מהבית. אומנם אלו לא שערים חשמליים, אך במידה ותרצו תוכלו לחבר להם מנעול. הבית שלכם מעולם לא נראה כל כך כפרי ונעים, עם שערים מעץ תוכלו להביא את הכפריות למרכז. כנסו עכשיו ובחרו את הדגם שהכי התחברתם אליו.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות