איזה מזון לכלבים הכי מומלץ?

רבים מאיתנו שמגדלים כלבים בבית תוהים איזה מזון יהיה הכי טוב והכי מזין עבור הכלב האהוב שלנו. בסך הכל אנחנו רוצים שהכלב שלנו יקבל את כל מה שאנחנו רוצים לקבל מהמזון שלנו: טעם טוב, מרכיבים מזינים ובריאים, אחוזי שומן נמוכים ומותאמים לשלב ההתפתחות של הכלב, שומן טוב ולא שומן מזיק, חלבונים שעוזרים לבנייה ולחיזוק של העצמות, הרקמות והתאים בגוף, מזון שאינו יוצר רגישות אצל הכלב אלא פותר עבורו בעיות קונקרטיות שעלולות להופיע בשלב הרלוונטי של התפתחותו.

בקיצור, מזון שנותן את כל מה שצריך. כל מה שבריא. כל מה שטוב.

איך בודקים מזון לכלבים?

אז איך אנחנו בודקים איזה מזון הכי מומלץ לכלב שלנו? אנחנו צריכים לבדוק אילו סוגים של מזון מציעה החברה. חברה שמציעה אוכל לכלבים צריכה גם להתחשב בשלב ההתפתחותי של הכלב.

גור אינו יכול לצרוך את אותו מזון שכלב בוגר צורך וכלב מבוגר וזקן צריך שהמזון שלו יכלול מרכיבים מתאימים לגילו. לכן הדבר הראשון שחשוב לבדוק בחיפוש אחר מזון מומלץ לכלבים הוא האם המזון מתאים לכל שלבי ההתפתחות של הכלב.

כל שקית מזון צריכה להיות מותאמת לגיל הכלב אך גם לגודלו. מזון כלבים איכותי נבדק גם לפי הסיווג של סוג הכלב, כאשר כלב גדול לא אוכל כמו כלב קטן ולכן צריך לבצע התאמה גם במובן הזה.

לסיכום, מזון מומלץ לכלבים הוא מזון שצריך להיות מותאם לשלבי ההתפתחות השונים של הכלב, לסוג הכלב והגזע שלו ולכלול את כל המרכיבים החשובים לאותו שלב התפתחותי ולסוג הכלב.

מזון הכלבים פרו פלאן – מומלץ לכל סוגי הכלבים

מזון הכלבים פרו פלאן הוא מזון מומלץ לכל סוגי הכלבים כיוון שהוא עונה על כל הקריטריונים שהצגנו כאן. המזון העשיר בחלבונים, בעל אחוזי שומן נמוכים ומועשר בויטמינים ומינרלים, מחולק לפי שלבי ההתפתחות של הכלבים. מזון לגורים, מזון לבוגרים ומזון לכלבים מבוגרים מוצע על ידי החברה וכל סוג מאופיין במרכיבים החשובים לאותו שלב התפתחותי. סיווג נוסף הוא לפי גזע הכלב – גזע קטן או גזע גדול.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות