שמלות ערב לנשים בהריון

תקופת ההריון היא תקופה מבלבלת, משונה ומרגשת מאד. אנחנו מתמודדות במהלך התקופה הזו עם לא מעט שינויים, חלקם שינויים שמתרחשים ועומדים להתרחש בשגרת חיינו ולשנות אותם לתמיד, אחרים הם שינויים תקופתיים – שקשורים בעיקר לגוף שמשתנה מול עינינו ותופח לו. בדרך כלל אנחנו בוחרות להתמודד עם המצב הזה על ידי קניית בגדי הריון יומיומיים שמאפשרים לנו להרגיש בנוח עם כל השינויים שקורים לנו, אבל מה קורה כשיש אירוע מיוחד וצריך להתלבש באופן חגיגי?

גם את הבעיה הזו פתרו לנו מעצבי שמלות ערב שמתמחים בבגדי ערב לנשים בהריון. היום אפשר למצוא שמלות ערב לנשים בהריון במגוון דוגמאות וגזרות שמחמיאות לגוף ומאפשרות לכל אישה להרגיש בנוח גם בתקופה הזו.

איך לבחור שמלת ערב בתקופת ההריון?

  • אם מדובר בשמלה לאירוע חד פעמי, התאימי אותה למידות הגוף באותו הרגע ובחרי מידה אחת גדולה יותר ממידתך.
  • בדים סינטטיים עלולים לגרום לאי נוחות ורגישויות על העור בתקופת ההריון ובכלל. הקפידי לבחור בשמלות ערב בעלות בדים נושמים ונעימים.
  • אל תסתפקי רק בשחור: אישה בהריון בהחלט יכולה ללבוש שמלות בצבעים ובדוגמאות שונות. בחרי בצבע שאת אוהבת, בצבע שמתאים לגוון העור, העיניים והשיער – צבע שאת תמיד מזמין לך מחמאות.
  • בחרי גזרה שמחמיאה לגופך: הדגישי את הנקודות היפות כמו הרגליים הארוכות, הזרועות ואיזור הצוואר והחזה והסתירי את המקומות שאת פחות אוהבת להציג לראווה.

שמלות שממשיכות איתך אחרי ההריון

אחד הדברים היפים ביותר בכל הקשור לבחירת שמלות ערב לנשים בהריון כיום הוא העובדה שאפשר למצוא שמלות שאפשר לשמור בארון גם לתקופה שלאחר הלידה. שמלות ההריון אמנם מחמיאות דווקא לנשים שנמצאות בתקופה המיוחדת הזו, אך מתאימות גם לשימוש לאחר הלידה ובהמשך הדרך. לכן כשאת בוחרת לעצמך שמלת ערב במהלך ההריון, אל תרגישי שמדובר בבזבוז ובבגד שלא תלבשי יותר.

בשנים האחרונות הבינו מעצבי אופנה ומותגים רבים שממש לא צריך לשכוח נשים בהריון, לפחות בכל הקשור לעיצוב בגדים. היום אפשר למצוא קולקציות מרהיבות של שמלות ערב לנשים בהריון ולאחר לידה שמחמיאות בכל שלבי ההריון וניתנות להתאמה אישית לכל הריונית.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות