טיפים לבחירת רכב עבודה

הקריטריונים לרכב עבודה טוב

רכב עבודה טוב אמור לעמוד במספר קריטריונים חיוניים. ראשית, עליו להיות אמין ולהבטיח מינימום של תקלות או בעיות. רכב שנמצא במוסך פוגע בשגרת העבודה ובמוניטין של החברה. אף איש מקצוע לא יכול להרשות לעצמו להישאר ללא רכב עבודה לאורך מספר ימים ברצף. האמינות היא פקטור משמעותי בהחלטה על רכישת רכב עבודה. עדיף להשקיע עוד כמה אלפי שקלים ברכב אמין, מאשר להתמודד עם הנזקים הנגרמים כתוצאה מביקורים תכופים במוסך.

שנית, על הרכב להיות מאובזר ברמה גבוהה ולאפשר לנהג תנאים אופטימאליים. היום ידוע כי רכב עבודה לא בא על חשבון עיצוב פנים מרווח ומרשים, מיזוג אוויר ברמה גבוהה, מפרט טכני עשיר וכדומה. רכב עבודה יכול להיות מפנק ונוח לא פחות מרכב משפחתי או אפילו מרכב יוקרה. השאיפה העיקרית היא למצוא את רכב העבודה הנכון לצרכי הלקוח ולאופי השימוש שלו. בהקשר הזה גם המחיר אינו מהווה פקטור משמעותי ולכן רצוי לבדוק היטב מה הרכב מציע.

הבדלים בין סוגים של רכבי עבודה

טיפ נוסף הוא לנסות לברר על רכב עבודה לפי הקטגוריות השונות. נהוג להבחין בין רכב 4X2, 4X4 או טנדרים ומשאיות. הקטגוריה הראשונה מתאימה בעיקר למי שמחפש אחר הנעה אחורית בלבד אך לא מוכן להתפשר על היעילות. מנגד, מי שרוצה רכבי 4X4 צריך לבדוק מראש לגבי תנאי החזר המע"מ ולוודא שהוא עומד בקריטריונים של משרד האוצר. לבסוף כדאי להביא בחשבון את רישיון הנהיגה הנדרש עבור נסיעה על טנדרים גדולים. היתרונות של רכבים אלו הם משקל העמסה ושטח העמסה ללא תחרות, אך החיסרון הוא צורך ברישיון ג' של משאית קלה.

יש רכבי עבודה המצליחים לשלב בין כל העולמות וכך להציע גם תמורה מלאה למחיר. בקטגוריית הרכבים הללו אפשר להזכיר טנדר דודג' ראם המתאפיין בנראות חיצונית מרשימה, כושר גרירה גבוה וגם מנוע עוצמתי. ברכבים אלו הדגש הוא על שימושיות, בטיחות ונוחות ולכן הם מתאימים גם לבעלי מלאכה המחפשים אחר פתרון לנסיעה עם המשפחה.

כל הטיפים המיועדים עבור רכישה של רכבי עבודה אמורים לעזור ללקוח לחסוך בהוצאות. מצד שני, כדאי לזכור את הדרישות המיוחדות של כל תחום ולהתחשב בהן. הכירו היטב את אופי העבודה והצרכים שלכם וכך תוכלו לנצל עד תום את הביצועים הפוטנציאליים של רכבים גדולים, רכבי שטח או טנדרים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות