החידושים האחרונים בעולם רכבי היוקרה

יצרניות רכבי יוקרה לא יכולות להרשות לעצמן לקפוא על השמרים. כמעט מדי שנה אנו מתבשרים על שורה ארוכה של חידושים, שמטרתם שיפור חווית הנהיגה עבור הלקוחות ובעיקר הרחבת קהל היעד. רכבי יוקרה מוכיחים כי לפעמים ההשקעה הגבוהה משתלמת. כל החידושים המגיעים מתחום רכבי היוקרה מבטיחים רמה גבוהה של בטיחות והם עולים בקנה אחד עם שאיפה לחסוך בהוצאות דלק ותחזוקה.

פינוקים עבור הנהג

כדאי להתחיל את סקירת החידושים עם פינוקים הנשמרים בגזרת הנהג. בעולם רכבי היוקרה יודעים שאסור להתפשר על חווית הנהיגה, בעיקר כאשר מדובר על דגמים שמחירם מאות אלפי שקלים ומעלה. כך לדוגמא משקיעות יצרניות רכבי היוקרה בדרגות פינוק ובטיחות שלא היו קיימות בעבר. החל ממערכות שימושיות של כוונון מושבים חשמלי ועד זיכרון חימום ועיסוי.

ברכבי יוקרה נדרש הנהג לבצע התאמה מלאה ומדויקת של מאפייני הסביבה אל ההעדפות האישיות שלו. הוא יכול לכוון את הרכב מראש ולהבטיח את התנאים האופטימאליים בתוך שניות ספורות. מעבר לכך, יש המון גימיקים מיוחדים ובראשם מערכת חימום של מי שטיפת השמשה הקדמית. לא תמיד ברור למה צריך לחמם את המים המותזים על השמשה, אבל אין ספק שיש נהגים רבים שכבר ימצאו לכך תשובה.

מה קורה במושב האחורי?

אי אפשר לבדוק את החידושים האחרונים בעולם רכבי היוקרה מבלי להתייחס אל הנוסעים במושב האחורי. לא משנה אם מדובר על בני זוג, חברים, משפחה או ילדים, המושב האחורי אינו מפלה את מי שבוחר לנסוע ברכבי יוקרה. במושבים של דגמים חדשים מסוג קרייזלר 300 תמצאו מושב אחורי רחב ואקסקלוסיבי. בדגמים אחרים תוכלו להציץ מתוך המושב האחורי ולזהות לוח מחוונים ותאורת LED  ברורה, גימורי כרום בכל פרט קטן ושילוב בין שעונים אנלוגיים ודיגיטליים.

בפרמטר נוסף של השקעה במושב האחורי ניתן לראות כיצד יצרניות רכבי היוקרה משקיעות בבידוד אקוסטי. אם עד היום התרגלתם לסבול משאון המכוניות החולפות לידכם בכביש המהיר או בתוך העיר, הגיע הזמן לשים סוף לסיוט. בידוד אקוסטי מושלם יאפשר לכם לבלות בתוך הרכב שעות ארוכות ולהרגיש בסלון יוקרתי. הבידוד במושב האחורי ובתא הנוסעים כולו מפחית את הרעשים החיצוניים, משפר את רמת השלווה ומחדד את ביצועי הנהיגה.

העלות הכלכלית של החידושים

רצוי להזכיר כי לא תמיד החידושים האחרונים בתחום הרכב מחייבים הוצאה כלכלית משמעותית. כמובן שהחידושים הללו מעלים במידה מסוימת את ערך הרכב, אולם מצד שני יש הרבה התפתחויות שכבר הפכו לסטנדרט מקובל. המשמעות היא שכיום ניתן לרכוש רכבי יוקרה מפנקים גם מבלי לפרוץ את מסגרת התקציב המשפחתית. על מנת לעשות זאת כדאי לעקוב אחר יצרניות רכבי היוקרה הגדולות, להתעניין לגבי מבצעים ולבדוק היטב את המפרט הטכני ואת מה שהוא מציע עבור הנהג והנוסעים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות