במה עוזר לכם ניכיון שיקים?

נכיון שיקים עוזר לכם לא להזדקק להלוואות ולתשלומי הרבית שכרוכים בכך.

 

דוגמה לעסקת נכיון שיקים

קבלתם שיק דחוי לעוד חודש וחצי על סך 5,000 ש"ח אתם יכולים לתת אותו לחברה בתחום של נכיון שיקים ולקבל תמורתו 4,500 ש"ח במזומן (כלומר העמלה הייתה 500 ש"ח), כעת אתם לא זקוקים לקחת הלוואה מהבנק המסחרי או במקרה הפחות טוב מן השוק האפור.

 

מידע נוסף

במדינת ישראל פועלות כ- 800 חברות בתחום של נכיון שיקים, כאשר חלק גדול מהן עוסקות גם בשירותי מטבע חוץ ובשירותי מימון נוספים כמו למשל כרטיס אשראי נטען.

השירות של נכיון שיקים מתאים גם בשביל בעלי עסקים וגם בשביל אנשים פרטיים, כאשר בשני המקרים אתם יכולים להעזר בנכיון שיקים בשביל לצאת ממצב של מחסור במזומנים ללא צורך בלקיחה של הלוואה.

מומלץ מאוד להשוות בין מספר הצעות שונות של נכיון שיק בשביל לקבל את הטובה ביותר בשבילכם.

אצל חברות בתחום של נכיון שיקים שיק שחזר יכובד וזאת בניגוד לבנקים המסחריים שאצלם שיק אשר חזר לא יכובד.

ישנן חברות בתחום של ניכיון שיקים שאצלן העמלה היא קבועה ללא תלות במועד פרעונו של השיק, לכן אם יש לכם שיק שהוא דחוי לעוד תקופת זמן ארוכה כדאי לכם לפנות אל חברה כזו.

חברה בעלת ניסיון בתחום של ניכיון שיקים יכולה לעזור לכם להמנע מלקיחת הלוואות מן הבנקים שתתקשו להחזיר, וגם למנוע ממכם לקיחת הלוואה מן השוק האפור שעלולה להכניס אתכם למצב כלכלי קשה.

ניכיון שיקים מאפשר לכם לצאת ממצב של מחסור בכסף מזומן וזאת ללא הצורך לקחת הלוואה מגורם כלשהו ובתשלום של עמלה שהיא נמוכה יחסית כאשר העמלה המקובלת אצל חברות בתחום של ניכיון שיקים היא באזור ה- 10% מגובה השיק.

כלומר על שיק דחוי בגובה של 10,000 ש"ח אתם תקבלו 9,000 ש"ח במזומן.

לכן בעל עסק שמקבל בחודש מסוים שיקים דחויים בסכום של 60,000 ש"ח יכול לחבור אל חברה של ניכיון שיקים ולקבל מזומנים באופן מיידי על סך של 54,000 ש"ח.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות