תרופות סבתא – לא תמיד צריך ללכת לרופא

כמה פעמים קורה לכם שאתם לא מרגישים טוב מסיבות כאלו ואחרות וממהרים ללכת לרופא, והרבה פעמים אומרים לכם שמה שאתם סובלים ממנו הוא וירוס, או משהו שחולף מעצמו עם מעט מנוחה והתנהגות נכונה? אפשר להגיד שמבחינה סטטיסטית זה קורה לאדם לפחות פעם אחת בשנה כמובן בעיקר בחודשי החורף אך גם הקיץ לא חף ממקרים כאלו.

 

חשוב לציין, כי לפעמים הרופאים ימליצו לנו לקחת תרופות שונות שסייעו להקל על התסמינים השונים מהם סובלים (לדוגמא: חום, בחילות, הקאות, כאבי ראש, שלשולים ועוד), אך דווקא יש מקרים שבהם יגידו לנו שפשוט צריך לתת לגוף להתגבר לבד על התסמינים מהם הוא סובל (לדוגמא חום הוא לא תמיד משהו רע אלא אם הוא עובר טמפ' מסיימת).

 

לכן, אם אתם לא ממש רוצים לקחת תרופות רגילות או לא ממש מציעים לכם אותם, אתם לא באמת חייבים. כיום אתם כבר יכולים גם לקחת תרופות סבתא בלי שום בושה. בהרבה מקרים הוכח, כי אותן תרופות סבתא שהרבה אנשים נוטים לזלזל בהן, יכולות להקל משמעותית על תסמינים שונים של חולי.

 

לא דורש מיומנות גבוהה

 

כל הרעיון של תרופות סבתא זה שהן נועדו להיות פשוטות להכנה וכן עבור כל אחד (ילדים, מבוגרים וכן כמובן גם קשישים) כך, שלא נדרש שום ידע רפואי קודם או התייעצות עם רוקח, אלא פשוט לנסות, רע בוודאות לא יכול לצאת מזה. כמובן, שאם התסמינים מחמירים אין מנוס מפנייה לרופא וטיפול מתאים.

 

אך תחשבו על מצב בו יש חום, חולשה וכדומה ואומרים לכם כי סך הכל מדובר על התקררות. זהו מצב שחוץ מלנוח אין הרבה מה לעשות, לרוב תוך שבוע זה עובר כאשר התסמינים מפריעים לשגרת החיים. אולם, תרופות סבתא כדוגמת מרק עוף או חליטות תה שונות של צמחים שונים יכולות לשנות ולשפר את המצב.

 

לדוגמא, במקרה של התקררות, תרופות סבתא שמומלצות הן שתייה מרובה וכן שתייה של חליטות שונות כדוגמת מרווה, טיליה, לואיזה ועוד. במקרה לדוגמא ומדובר על כאבי ראש קשים, אין צורך לרוץ לקחת אקמול, חליטת קמומיל או שומר או שגם לבנדר יכולים לסייע לכם בהקלה מהירה של כאב הראש.

 

איפה מוצאים התאמה של תרופת סבתא לבעיה?

 

ובכן, כיום כמו כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו, ניתן למצוא די בקלות הצעות שונות של תרופות סבתא לבעיות שונות ברשת האינטרנט. לכל בעיה, סביר להניח יש כמה הצעות, כך שאם אחת לא עובדת, אתם תמיד תוכלו לנסות אחת אחרת עד שהבעיה נפתרת.

 

אז אם נסכם זאת, לפעמים לרפואה הקונבנציונלית בהחלט יש מה לתרום לנו, אך יש מצבים בהם אנחנו צריכים לתת לגוף את הכלים שיוכל להתמודד יותר טוב עם מחלה/תסמין כלשהו וכן כמובן אנחנו זקוקים למשהו שיקל עליהם כמה שיותר. תרופות סבתא הן פתרון מצוין במקרים הללו.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות