במה שונה שמשיה איכותית לים משמשיה רגילה?

שמשיה איכותית לים של חברת קיוטנט

רוב האנשים מכירים את השמשיות הלא יציבות שמצריכות קיבוע כאשר הולכים לים. רוב האנשים יוותרו על שמשיה כזו המצריכה מהם עבודת כפיים במקום להנות מהחוויה. אז איך בכל זאת מייצרים צל איכותי כאשר הולכים לים ואין סככה מסודרת? שמשיה איכותית לים של חברת קיוטנט היא התשובה.

שמשיה איכותית לים שונה מאוד משמשיה רגילה. למעשה מדובר בשמשיה שבנויה מחומרים איכותיים ולכן היא עמידה מאוד ביחס לשמשיות הרגילות המוכרות והלא איכותיות. יש לה מבנה אלומיניום חזק ועמיד שמתאים לתנאי חוץ וגם מייצר לשמשיה יציבות. מעבר לכך, הבסיס שלה רחב וכולל משקולת שלא מצריכה חפירת בור מיוחד כדי שהשמשייה תעמוד. על השמשייה יש בד פוליאסטר חזק ועמיד המונע חדירה של קרני השמש ובכל מגן עליכם בצורה טובה מאוד.

כאשר אתם רוכשים שמשיות איכותיות לים, אתם פשוט פותחים אותה, מציבים היכן שאתם רוצים ומתחילים להנות מהשהייה בחוף. אין צורך בשום הכנות מיוחדות חוץ מלהביא אותה יחד אתכם מהרכב. בזכות מבנה האלומיניום המעולה של השמשייה, יש לכם אפשרות לכוון אותה איך שתרצו.

כמה תעלה לכם שמשיה איכותית לים?

העלות של שמשיה איכותית לים נעה בין 200 שקלים ל-300 שקלים. זהו מחיר מעולה ואתם מקבלים איכות. שמשיה רגילה עשויה לעלות לכם כ-150 שקלים והיא לא מאפשרת לכם לקבל מחצית מהיתרונות שקיימים בשמשיות האיכותיות של קיוטנט. המחיר והאיכות מדברים בעד עצמם. רכישה של שמשיות איכותיות לים מאפשרות לכם השקעה בפתרון ההצללה מעולה לאורך זמן.

מה היתרונות של שמשיה איכותית לים?

  1. עלות מול תועלת

העלות של שמשיות איכותיות לים נמוך ביחס לאיכות שמקבלים ולכן מאוד משתלם לרכוש אותן. הן חזקות, עמידות ונשארות לאורך זמן.

  1. ניתנות לכוונון

שמשיה איכותית לים היא שמשיה שניתן לכוון, להוריד ולהגביהה בהתאם למצב השמש. בצורה כזו היא שומרת עליכם מפני השמש בצורה טובה יותר. כמו כן, ניתן לרכוש אותה בצורה עגולה או מרובעת לפי בחירתכם. ניתן גם להגדיר את גודל השמשייה שאתם מעוניינים בה.

  1. לא מצריכות התעסקות רבה

שמשיות איכותיות לא מצריכות התעסקות רבה. ניתן לשנע אותן בקלות ברכב, הן נפתחות בצורה פשוטה וקל וגם נסגרות. הן לא מצריכות קיבוע מיוחד או חפירת בור. יש להן משקולת ששומרת על היציבות שלהן. כל מה שצריך זה פשוט להניח אותן היכן שרוצים ולכוון.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות