הכל על מדפים ושינוע ציוד

עסקים רבים מחזיקים במחסנים על מנת לאחסן את הציוד שלהם. במקרים רבים מדובר בכמות רבה של סחורה, ובסחורה כבדה. חשוב לזכור שבמיוחד בבית העסק, הקפדה על סדר, ועבודה נכונה, הן כלל ברזל שללא ספק יעזור במהלך העבודה היום יומית. המטרה כמובן היא לנצל נכון את גודל המחסן, כך שכל הסחורה תהיה מסודרת באופן נכון, ושתתפוס מקום בצורה נכונה. בדיוק לשם מטרות אלה אנו מציגים את המאמר הבא על מדפים ושינוע ציוד. בהמשך נתמקד במדפים שונים המתאימים לבית העסק שלכם, וכמובן בכלים מיוחדים שיעזרו לשנע בקלות את הציוד שלכם.

מדפים למחסן

מדפים הם אמצעי האחסנה הטובים ביותר לכל מחסן בעסק שלך, ובדיוק בגלל היתרונות הבאים:

  • ניצול נכון של שטח המחסן – כאשר רבים עושים סדר ראשוני במחסן שלהם, הם שוכחים שחשוב לנצל נכון את שטח המחסן. חוסר סדר נכון יכול לתפוס שטח שהיה יכול להיות פנוי לולא היינו מסדרים את הציוד כראוי. מדפים למחסן מנצלים היטב את הגובה של המחסן, מה שמאפשר לסדר את הציוד עד לגובה המירבי של המחסן, ולחסוך רבות ברוחב.
  • נוחות וגישה – יתרון נוסף של המדפים הוא נוחות הגישה אליהם. לולא היינו מסדרים את הסחורה שלנו על מדפים, ככל הנראה היא הייתה מסודרת בקרטונים, מה שלא תמיד מאפשר נוחות גישה אליהם. כאשר הם מסודרים על מדף, כל שצריך הוא רק לשלוף את הסחורה.

כלים לשינוע ציוד

כאמור אנו עוסקים במדפים ושינוע ציוד, כך שבמידה וברשותכם סחורה כבדה, בוודאי יהיה עליכם להיעזר בכלים לשינוע הסחורה. כמו כן אם תרכשו מדפים גבוהים במיוחד, תהיו מחויבים בכלי שיגיע לגובה על מנת לשלוף את הציוד הגבוה. לפניכם כמה אופציות בהתאם לצרכים שלכם לעסק:

  • עגלות שינוע – מדובר בעגלות המתאימות לשנע ציוד כבד אך לא בעל משקל גבוה במיוחד. צורתן מזכירה את העגלות בשדות התעופה למטרת שינוע מזוודות.
  • מלגזה – המלגזה הינה מין רכב קטן מאוד, בעל משטח או רגלי נשיאה ובאפשרותה לשנע ציוד כבד במיוחד, ניתן לבחור במלגזות המיועדות לשנע ציוד כבד יותר או קל יותר. ישנן מלגזות שבאפשרותן להגיע לגובה רב, כך שניתן לשנע גם ציוד הנמצא על מדפים גבוהים במיוחד.

נוחות וסדר הם שם המשחק

זכור כי ככל שתשקיע יותר מראש, כך תודה על כך בעתיד, הקפד על נוחות וסדר בכל זמן במחסן שלך, והשתמש בכלים הנכונים בכדי לנצל אותו. מדפים ושינוע ציוד הם תחום שמקרים רבים בבית העסק הולכים ביחד, במיוחד כשמדובר במדפים גבוהים, או במדפים המחזיקים בציוד כבד במיוחד.

המאמר נכתב באדיבות סנטרל נדל"ן – דירות למכירה בראש העין והסביבה

כתיבת תגובה

תפריט נגישות