הלבנת שיניים כללית סמייל

כללית סמייל מפעילה כ־100 מרפאות שיניים בפריסה ארצית. מרפאות כללית סמייל מציעות מגוון של טיפולים לכל הגילים תחת קורת גג אחת: טיפולים משמרים, טיפולי חניכיים, טיפולים משקמים, טיפולים מורכבים, כירורגיית פה ולסת, יישור שיניים ואסתטיקת הפה

 

רפואת שיניים דחופה – מה חשוב לדעת?

לקוחות כללית סמייל יכולים לפנות ולקבל שירותי רפואת שיניים דחופה במרפאות שיניים לעזרה ראשונה של הרשת – לאחר תיאום תור בטלפון. כמה עולה טיפול דחוף? למי להתקשר לפני שבאים למרפאה? ומה עושים בכל מה שקשור בטיפולי המשך.

 

החיים מזמנים לנו כל מיני מצבים לא מתוכננים, ולעיתים בעקבות מכה, חבלה או מסיבה אחרת אנחנו צריכים לפנות בדחיפות לטיפול חירום במרפאת שיניים. לכללית סמייל רשת מרפאות בפריסה ארצית והן ערוכות לקלוט ולתת רפואה דחופה למטופלים בשעות הפעילות. מעבר לשעות הפעילות יש לפנות למרפאות עזרה ראשונה.

 

טיפול מקצועי ואנושי

גם במקרים דחופים, כשמגיעים לאחת ממרפאות כללית סמייל, חשוב לדעת שהצוות הרפואי מצוי בעיצומם של טיפולים אחרים וייתכן שתתבקש להמתין בסבלנות עד שאחד הרופאים יתפנה ויוכל לבצע אבחון ראשוני של המצב הרפואי הדנטלי. לא פעם קורה שמגיעים לפתחה של המרפאה מספר מקרים דחופים במקביל, ובנוסף חשוב לזכור שהמטופלים שיושבים לצִדך במרפאה קבעו תור, לעיתים חודשים מראש, ואנו מחויבים להעניק גם להם שירות. דעו כי צוות המרפאה עושה את מירב המאמצים להעניק בהקדם טיפול רפואי, בלי לפגוע בזכות של יתר המטופלים לקבלת שירות מקצועי ומהיר.

 

עלות טיפול דחוף

לא ניתן לקבוע מראש את עלות טיפול חירום בשיניים, מאחר שלא פעם קורה שהאבחון הראשוני אינו מאפשר לחזות באופן מדויק את המצב הרפואי של המטופל. במקרי חירום רפואיים רבים תוך כדי מהלך הטיפול נחשפות בעיות, פגיעות, חבלות או נזקים נוספים שלא ניתן לדעת מראש על קיומם. לכן גובה המחיר עבור טיפול חירום בשיניים נקבע רק בסיומו של הטיפול, בהתאם למהות הטיפול שבוצע בפועל.

 

קביעת טיפולי המשך

חשוב לדעת שטיפול חירום ברפואת שיניים מטרתו למנוע הסלמה של המצב ולסייע בהקלה מיידית של הכאב, אולם טיפול זה אינו יכול לתת מענה מקצועי מלא ומקיף לבעיה הרפואית שהתעוררה. ייתכן אף  שהטיפול הרפואי שתקבל לא תמיד ייתן מענה מיידי לכאבים, ולעתים חולפים מספר ימים עד להשפעת הטיפול על התחושה הפיזית.

 

 

בכל מקרה, בגמר קבלת טיפול החירום, חשוב ואף הכרחי לקבוע תור להמשך טיפול. כך הצוות הרפואי בכללית סמייל יוכל להעניק לך טיפול רפואי מעמיק, מקיף, יסודי ומקצועי. הימנעות מהמשך טיפול עלולה לגרום לנזק לא רק לשן הפגועה, אלא גם לשיניים הסמוכות אליה ולחניכיים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות