פרסום בישראל היום עם BEST LINKS

ישראל היום הוא עיתון יומי ארץ ישראלי המחולק לשני תחומים עיקריים והם אתר חדשות המתפרסם הן בשפה העברית והן בשפה האנגלית ועיתון מודפס חינמי המחולק כמעט בכל עיר ויישוב בארץ בסמוך לאזורים הומי אדם כמו תחנות רכבת ותחנות אוטובוס, קניונים, מרכזים מסחריים, בתי קפה ועוד. אל ישראל היום נחשפים מליוני ישראלי בכל יום ולכן הוא הפך לאחד מפלטפורמות פרסום הטובות ביותר. פרסום בישראל היום יכול להגדיל את החשיפה שלנו ולסייע לנו לקדם אג‘נדה, עסק, רעיון ולהעביר את המסרים שלנו בצורה טוב.

 

קצת היסטוריה על ישראל היום

העיתוק הוקם אחרי שהמיליונר שלדון אדלסון גויס על ידי קבוצת שלמה בן צבי במטרה שירכוש חלק מהעיתון ”ישראלי“, אך הקשר לא בוסס כמו שצריך חברת בסט לינקס המתמחה בבניית קישורים . לכן, הקים אדלסון ביולי 2007 את העיתון ישראל היום באמצעות חברת ניוזקו. אז מינו את עמוס רגב לתפקיד העורך והעיתון הצטרף למועצת העיתונות במדינת ישראל. כבר בחודש הראשון השקיעו את כל הפעילות שלו לשטחי פרסום גדולים עבור גופים שפועלים לתועלת הציבור. בשנת 2010 עורך העיתון קיבל פרס ישראלי לביקורת תקשורת והטענה הייתה שהוא חולל סוג של מהפכה בתחום העיתונות במדינת ישראל.

 

פרסום בישראל היום הפורמט הדיגיטלי

לפרסום בישראל היום יש המון יתרונות בהם נעסוק בהמשך, אך לפני כן חשוב קודם כל להבין איך האתר של ישראל היום בנוי.

  • חדשות – בעמוד זה מתפרסמות הכתבות הרלוונטיות והמעניינות ביותר אשר מתעדכנות בין 1-5 פעמים ביום. פוליטיקה, כלכלה, צבא, כתבות וידיאו ועוד.
  • דעות – בקטגוריה זו מתפרסמים מדי שבוע מאמרי דעה של הכתבים המובילים של המגזין ביניהם מיכל אהרוני, שרה העצני כהן, אמוריה קור, גלעד צוויק, ורן רובין, אסף פאסי, אריאל קלנר ועוד. בנוסף מועלים כתבות דעה של אנשי מקצוע מומחים בשלל תחומים כמו עורכי דין, רואי חשבון, מדענים ועוד. מטרה הקטגוריה היא להעלות שיח אובייקטיבי בתחומים שונים כמו פוליטיקה, כלכלה, ביטחון, חינוך ועוד.
  • תרבות – כל הכתבות הכי חשובות בתרבות הישראלית והבינלאומית. סיקורים על דוגמנים ודוגמניות, שחקנים ושחקניות, מגישים ומגישות, ספורטאים, כוכבי ריאליטי ותכניות ריאליטי, סלבריטאים וסלבריטאיות, פסטיבלים, תיאטראות, הופעות, סרטים – כל מה שקשור לתרבות ועוד.
  • ספורט – סיקורים של הכדורגל הישראלי, האירופאי והבינלאומי בכלל, כדורסל, ג‘ודו, מאמנים, קבוצות מובילות, תקריות שי בחו“ל בתוך מגמת הספורט, אולימפיאדה, שחיינים בקיצור כל מה שקשור לספורט נמצא בקטגוריה הזו של ישראל היום.

 

בנוסף יש קטגוריות נוספות במגזין כמו נדל“ן, אוכל, ישראל השבוע, שיששבת תרבות ובידור, העולם, לייף סטייל, טכנולוגיה, כתבות של מוספי השבוע, חיילים, תיירות, הורוסקופ, בעלי חיים, רכילות, רכב ותוכן מקודם.

 

אז למה כדאי לי לבצע פרסום בישראל היום?

כאמור, מליוני גולשים בישראל וגם מהעולם נחשפים לתוכן שנמצא באתר ישראל היום. לכן, אם תחליטו לפרסם את העסק שלכם או להעלות כתבת תוכן מעמיקה, תוכלו לחשוף את העסק שלכם, רעיון שיש לכם, מיזם או כל דבר אחר לכמות אדירה של אנשים. בישראל היום ניתן גם לפרסם כל מיני סוגים של מודעות ופרסומות בשטחים פרסומיים. האתר נחשב לאתר אמין, סמכותי, איכותי ולכן כל תוכן שמועלה בו נחשב גם כן לתוכן כזה. לא כל תוכן עולה לאתר ולכן הכתבה חייבת להיות מעניינת, מסקרנת, ברמה גבוהה וזה כמובן מסוג הדברים שיכולים לתת המון.

אתר ישראל היום למעשה מנגיש את התכנים שיש בו לקהל הגולשים לא רק במחשב, אלא גם באינטרנט, ברשתות חברתיות, בסמרטפונים, בטאבלטים, בטלויזיה חכמה ובכל אמצעי אלקטרוני שאתם מכירים. לאתר ישראל היום יש מערך מדיה מתקדם ורלוונטי הנחשב לאחד המתקדמים היום, עם מגוון עצום של רעיונות והוא מאוד אינטואטיבי וידידותי לגולש. אתר ישראל היום הוא אתר שכל הזמן מתעדכן באופן שוטף, יש אליו המון כניסות והנוכחות שלו ברשתות החברתיות היא פשוט מדהימה.

 

פרסום בישראל היום מחירון

המחיר לפרסום בישראל היום משתנה ותלוי בכל כך הרבה קריטריונים כמו איפה אנחנו רוצים לפרסם, מה אורך הכתבה או הפרסומת שאנחנו מפרסמים, באיזה שעה ובאיזה יום אנחנו מפרסמים, באיזה מדור אנחנו מפרסמים ועוד. המחירים נעים בין כמה אלפים לכמה עשרות אלפי שקלים עבור פרסום אחד.

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות