התאמת איפור לגוון הפנים

צבע העור של כל אישה וכן גוון הפנים שלה, משפיע באופן מהותי על סגנון האיפור הנבחר ועל מידת ההתאמה שלו לאישה.

אם את תוהה איזה צבעי איפור יתאימו לך ביותר ואיזה צבעי איפור יחמיאו לך ביותר, במאמר הבא תקבלי כל המידע אודות התאמה של איפור לגוון של עור הפנים שלך וכן, מה ההבדל בין גווני עור שונים.

כיצד תתאימי את האיפור לגוון הפנים שלך?

התאמת איפור לגוון העור של כל אישה הוא דבר חשוב ביותר. בחירה בצבעי איפור שאינם מתאימים לגוון העור יכולה לגרום לך להיראות באופן טבעי, פחות טוב. מכיוון שהמטרה של האיפור היא להחמיא לך, להדגיש את האזורים היפים בפנים שלך ולטשטש אזורים פחות יפים, אין ספק שבחירת הגוונים של האיפור חייבת להתבצע בהתאם לגוון העור שלך.

חשוב לדעת כי אין סגנון איפור שמתאים לכולן ויש שורה ארוכה של הפרמטרים אשר משפיעים על התוצאה הסופית. כדי להתאים את מוצרי האיפור לגוון העור שלך, עלייך ראשית כל להבין איזה גוון עור יש לך.

כיצד תדעי איזה גוון עור יש לך?

התאמה של איפור לגוון של הפנים מהווה משימה מורכבת שכן, לא כל אישה מבינה איזה גוון מדויק יש לפנים שלה.

קיימות שיטות שונות לאיתור גוון העור וחשוב לדעת שיש גם נשים שקיים הבדל אצלן בין צבע הגוף לגוון הדומיננטי בפנים. הדרך הקלאסית לזהות ולאתר את גוון העור הוא לבדוק מהו לאורך קו הלסת ולהבחין בין גוון בהיר, בהיר זית, צבע עור בינוני או צבע עור חום כהה.

נשים שהעור שלהן נראה חיוור בשל גוון לבן ברובו, הן כנראה בעלות עור בהיר. לעומת זאת, נשים בגילאים שונים עם עור שנראה חיוור מעט ועם נטייה לצהבהבות עונות על ההגדרה של עור בהיר זית. מנגד, נשים עם עור חום בהיר הן בעלות גוון חום בינוני גם בפנים ונשים עם עור חום כהה ושיזוף בקו הלסת יצטרכו למצוא איפור מתאים לגוון עור כהה או חום עמוק, בהגדרה המקצועית.

כמו כן, חשוב מאוד לדעת כי הגוון של העור יכול להשתנות לאורך זמן ובהתאם לעונת השנה ועל כן, הטיפ בהקשר הזה הוא לבדוק גם את צבע הנימים שכן, הם לא ישתנו לעולם.

איפור מתאים לכל גוון

לאחר שתבדקי ותגלי מהו גוון העור שלך וכן מהו צבע הנימים שלך, כדאי שתתאפרי בהתאם לצבעים הבאים.

נשים בעלות צבע עור בהיר יעדיפו להשתמש באיפור בגווני שנהב, בעוד שבעלות עור קריר וכהה ימצאו את מה שהם מחפשות דווקא באיפור בצבעי חום ובז'. אם רוצים ללכת על בטוח, אפשר לבחור לאמץ טכניקות איפור ולמצוא את הגוונים המתאימים ולאחר מכן, להתאים את הגוונים הללו לסגנון הכללי של כל אחת ולטעם האישי שלה. ניתן גם להתאים את האיפור עם הצבעים הנבחרים בהתאם ללוק הכולל, לתסרוקת, לטרנדים קיימים ועוד.

חשוב מאוד לרכוש מוצרי איפור מתאימים ואיכותיים וכן, כדאי ללמוד על הנושא ממקורות מידע שונים לרבות, לבחור בקורס איפור בסיסי שיעניק לך מידע וטיפים אודות איפור לגוון העור הספציפי שלך.

נכתב בשיתוף בית ספר לאיפור מיקי בוגנים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות