כיצד לבחור כיסוי טרמי לבריכה?

אם יש לכם בריכה ביתית, בוודאי נהניתם ממנה כל עונת הקיץ. יחד עם זאת, כאשר מגיעה עונת החורף אתם בוודאי מבינים כי בכדי לשמור על הבריכה שלכם עד לעונת הרחצה הבאה, חשוב מאוד שתבחרו את הכיסוי הנכון לבריכה. כיסוי איכותי לבריכה בעונת החורף, יסייע לכם לשמור על הבריכה שלה ועל המים שבה בצורה הטובה ביותר, על מנת שכאשר יגיע הקיץ, שוב תוכלו לטבול בבריכה בצורה נעימה. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות סוגי כיסויים לבריכה וכיצד לבחור את הנכון עבור הבריכה שלכם.

סוגי כיסויים לבריכה

כאשר מדובר כאמור על כיסוי לבריכה, מדובר על דבר חשוב מאוד שיש לבחור בקפידה. כיום ניתן  למצוא בשוק לא מעט סוגים של כיסויי בריכות ועל כן חשוב לבחור את הכיסוי המתאים ביותר לבריכה שלכם. ראשית כל, כדאי שתכירו כמה סוגים של כיסויים פופולאריים שניתן למצוא כיום:

  1. כיסוי פי וי סי- מדובר על כיסוי בריכה בטיחותי אשר מעניק את המענה הטוב ביותר למגוון של בעיות כגון: מניעת כניסה של לכלוך לבריכה, מניעה של אידוי מים, חיסכון בחשמל, חיסכון בכימיקלים ועוד. הכיסוי המדובר בעל תו תקן בטיחותי לצורך מניעה של נפילת ילד למים ומרבית הכיסויים מסוג זה מגיעים כיום מארה"ב.
  2. כיסוי בריכה צף – כיסוי פשוט וזול מבין שלל הכיסויים הקיימים בשוק והוא מעין ניילון עם בועות בעובי שונה מאחד לשני. מטרתו של הכיסוי המדובר הוא לשמור על החום של מי הבריכה ולמנוע אידוי והוא מגיע עם מערכת גלילה ידנית פשוטה.
  3. סוג נוסף של כיסוי לבריכה הוא כיסוי בריכה ידני בטיחותי. מדובר על כיסוי המופעל באופן ידני באמצעות סיבוב של ידית ההפעלה לפתיחה או משיכת חבל לסגירת הבריכה. הכיסוי לרוב מתאים לבריכות קטנות או לבריכות ספא והוא עשוי מחומר פי וי סי מיוחד.
  4. כיסוי קשיח – מדובר על כיסוי בטיחותי ואיכותי העשוי משלדה של אלומיניום. הוא נע על מסילות קבועות בצידי הבריכה, המראה שלו אסתטי ויוקרתי וניתן להזמין אותו בכל גודל וצורה. הוא מתאים מאוד לבריכות עם מערכת חימום.
  5. כיסוי תריס – מדובר על הכיסוי היקר ביותר והוא לרוב מספק מראה אסתטי לפרויקטים יוקרתיים יותר. כיסוי תריס שומר על החום של המים והוא איננו מהווה כיסוי בטיחותי. הוא עשוי אלומיניום ועמיד בפני כלור, מלח וקרני השמש.

איך בוחרים כיסוי טרמי לבריכה?

כיסוי טרמי לבריכה מתאים למגוון רחב של בריכות שחייה ביתיות. הוא איכותי ועמיד והוא מיוצר מחומרים מתקדמים. הכיסוי מגיע עם שכבת הגנה UV וזאת במטרה לשמור על הטמפרטורה של המים. הוא מונע איוד של מים והוא גם חוסך באופן משמעותי בכמות הכימיקלים שיש להוסיף למי הבריכה. הכיסוי הטרמי נחשב כיום כנבחר ביותר בשל היתרונות הרבים שיש לו. מכיוון שאת הכיסוי הטרמי רוכשים כיריעה, חשוב מאוד להתאים אותו באופן מדויק לסוג הבריכה שלכם, לגודל הבריכה שלכם ועוד. ניתן למצוא כיסוי מעין זה עבור בריכות מתנפחות, עבור בריכות עגולות או מלבניות וגם עבור בריכות ביתיות קטנות עם שלד אלומיניום. כמו כן, ניתן למצוא את הכיסוי המדובר עבור בריכות בטון, פיברגלס או בריכה תעשייתית. כדאי לרכוש גלגלת מיוחדת כדי להתקין את הכיסוי בקלות ולהשתמש בו בקלות.

מחשבה 1 על “כיצד לבחור כיסוי טרמי לבריכה?”

כתיבת תגובה

תפריט נגישות