טיפול באקנה בפנים

אקנה בפנים היא תופעה שכיחה שיכולה לפקוד אותנו בכל זמן, אך כמעט 3/4 מהסובלים מאקנה בפנים הם בני נוער הנמצאים במעבר ההורמונאלי – ולכן הופעת אקנה היא דבר שכיח מאוד בשלב הזה בהתפתחות. חשוב מאוד להבין כי השלב המכריע בטיפול באקנה זה האבחון, ככל שהאבחון יהיה מהיר יותר ומדויק יותר כך הסיכוי למגר את הבעיה במהירות גבוהה יותר יהיה גדול יותר. אם מקפידים על ההוראות ועל אופן הטיפול בצורה יעילה ומדויקת, ניתן להגיד בפה מלא כי הסיכוי שהבעיה תעלם כלא הייתה עומד על קרוב ל-100%.

טיפול באקנה בפנים – מהן שיטות הטיפול?

השיטה ההתחלתית של טיפול באקנה בפנים ברוב הפעמים הינה באמצעות משחות, כיום בשוק קיימות מספר רב של משחות עם חומרים מיוחדים המטפלים ומסלקים את האקנה מהפנים. השיטה הזאת ישימה כאשר האקנה אובחן בתחילת דרכו, ובסיטואציה כזאת אחוזי ההצלחה של הטיפול גבוהים למדיי. אם האקנה אובחן בשלב מתקדם יותר, הסיכוי להצלחת הטיפול מהסוג הזה הוא לא גבוהה למדיי – אך בהמלצת רופא ניתן לקבל משחות ותכשירי מריחה קצת יותר חזקים שעשויים לסייע לכם ולהביא לכך שתפתרו מהאקנה בפנים.

טיפול שהוא נחשב קצת יותר מתקדם באקנה בפנים זה על ידי כדורים, רבים מכירים את הרוקוטן שנחשב לאחד הכדורים היעילים ביותר לטיפול באקנה בפנים או בכל מקום אחר בגוף. הטיפול באמצעות כדורים הוא חזק אך בעל תופעות לווי לעיתים, ולכן הרופאים משתדלים לתת אותו רק כשאין ברירה. אם האבחון של האקנה לא בוצע בשלב הראשוני והטיפול המשחתי אינו עוזר, טיפול באמצעות כדורים יכול להיות בהחלט פתרון מהיר ואפקטיבי – אך כמובן צריך לשמור על מינון נכון והערנות גבוהה יותר מאשר הטיפול באקנה על ידי משחות ותכשירי מריחה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות