טיפים לבחירת אולם אירועים לחתונה

אחת ההחלטות האסטרטגיות שלכם בתכנון חתונה, לאחר שבחרתם זה בזו ולהפך, היא בחירת המקום לאירוע. בתיאום עם התאריך הרצוי לכם, המחיר שאתם מוכנים להוציא וכמה אתם רוצים לטרטר את האורחים שלכם בארץ עליכם להתחיל להסתובב בין אולמות וגני אירועים ולעשות את הבעד והנגד לכל אחד מהם. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירה החשובה של אולם אירועים לחתונה שלכם:

מספר האורחים:

לפני שאתם יוצאים לסיבוב החיפושים כדאי להכין רשימת אורחים בכדי לקבל סדר גודל על כמות האנשים שתגיע לאירוע. לפעמים המחירים יורדים ככל שמספר האנשים עולה. לפעמים זה לא משנה אבל תוכלו לעשות כך את החישוב בקלות, ולדעת כמה יעלה לכם האירוע. כמה מקום תופסים השולחנות מתוך הרחבה הכללית והאם יש מספיק מקום חניה, תאי שירותים ותקני בטיחות.

רישיון עסק:

יש לוודא שלאולם החתונות יש רישיון עסק, כדי שלא תמצאו את עצמכם מחפשים מקום אחר כמה שעות לפני קיום החתונה (והיו דברים מעולם) כשמודיעים למקום על הריסה.

קייטרינג:

כאשר אתם רואים מקום שמוצא חן בעיניכם בררו לגבי שירות הקייטרינג. האם מותר לכם להביא קייטרינג מבחוץ או שהאולם עובד רק עם מטבח משלו או שירותי קייטרינג מסויימים, שימו לב שכאשר אתם בוחירם קייטרינג שעובד בשיתוף עם האולם העלות נמוכה יותר, לכן אם יש לכם מראש כבר קייטרינג שאתם מעדיפים אז תבדקו שגם האולם שאתם רוצים עובד איתם בשיתוף פעולה. וחשוב לא פחות לבדוק גם מהי המדיניות של האולם והקייטרינג מבחינת טעימות. עוד בנוגע לקייטרינג – אם חשוב לכם שיהיה כשר כדאי לברר על זה לפני סגירת המקום. הן על הכשרות של הקייטרינג והן על הכשרות של האולם.

אלכוהול:

 אחד הדברים הכי משמחים בחתונה היא האלכוהול ויש לדאוג שיהיה אלכוהול איכותי, רצוי מתוצרת חוץ. צריך לברר שהשתייה לא תגמר ושתמיד יהיה מענה אלכוהולי טוב ולא משהו חלופי. אל תשכחו לברר אם נמצאת שם הבירה שאתם אוהבים והיין הערב לחככם. במידה והבר מוגבל מבחינת פירמות תשאלו אם ניתן להביא אלכוהול משלכם במכונית שלכם ללא עלות נוספת.

שפה משותפת:

איש הקשר שלכם באולם האירועים חייב להיות נוכח בפגישות המקדימות, חייב להיות זמין טלפונית ולענות על כל בקשותיכם וחייב גם להיות בחתונה ולראות שהכל מתקתק. יש לשבת איתו או איתה ולראות שיש ביניכם שפה משותפת, שאתם מבינים זה את זה שכל הדברים שהכלה חלמה עליהם אכן הולכים להתגשם.

רעשים:
חשוב לבדוק איפה ממוקמים הרמקולים יחסית למקומות הישיבה. בדרך כלל קהל המוזמנים מורכב מאורחים צעירים ומבוגרים כאחד, כאשר המבוגרים מביניהם לא תמיד אוהבים שיש להם רעש היסטרי באוזניים ושהם לא יכולים לדבר, לכן חשוב לראות שיש הרבה שולחנות שניתן לשבת לידם גם כשהמוסיקה מנגנת וכולם רוקדים.

עוצר:
בהרבה מקומוות יודיעו לכם בשלב כלשהו שנגמרה המסיבה ויש להחליש את הווליום ולהתחיל להתקפל. ודאו עם אולם האירועים שלכם שאין "עוצר" ולא צריך לרקוד ולהשתולל רק עד השעה 11:00 בלילה, אפשר עד השעות הקטנות.

המלצות:

בקשו טלפונים או פרטי קשר אחרים של זוגות שהתחתנו לא מזמן באולם בו אתם מבקרים. הם יהיו המבקרים הכי טובים ונכונים מבחינתכם של המקום העומד על הפרק.

והכי חשוב תזכרו ללכת עם תחושת הבטן שלכם ועם החלומות שלכם כי לא מתחתנים יותר מידי פעמים בחיים שלכם והחתונה צריכה להיות נעימה ומרתקת, ולהשאיר טעם של עוד.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות