עיצוב פנים מודרני – מידע חשוב

השפע שיש כיום בכל הקשור לסגנונות עיצובי הפנים השונים יכול להרתיע מאוד כשאתם מנסים להבין איזה מבין כל הסגנונות יעבדו הכי טוב עבור הנכס שלכם. יובל הלל כאן כדי לעזור לנו להבין מזה עיצוב פנים מודרני ומה אנחנו צריכים לדעת אודותיו כשאנחנו ניגשים לעצב דירה, עסק, משרד או כל נכס אחר השייך לכם.

מזה עיצוב פנים מודרני?

עיצוב מודרני הוא למעשה עיצוב המבוסס על אינטרפציה מחודשת של סגנונות עיצוב מהעבר כגון הסגנון הגותי והופך אותם לעיצוב עכשווי. העיצוב המודרני התפתח כהשראה מהאדריכלות המודרנית – אשר היא עצמה החלה כתוצאה מהמהפיכה התעשייתית. סגנון האדריכלות המודרנית הינו נקי ופשוט, מבוסס על צורות גיאומטריות ועיצוב פונקציונלי.

כמו סגנון האדריכלות המודרנית – גם סגנון העיצוב המודרני מאופיין בקווים נקיים, מינימליסטי ומאופיין בצבעים קרים ואלמנטים פשוטים ללא קישוטים. הסגנון משדר נקי אבל לעיתים התחושה העוברת היא של  קרירות. מעצב פנים טוב יוכל ליצור לעצב לכם את הדירה בסגנון מודרני ועדיין להעניק לו את התחושה של החמימות שסגנון זה כה זקוק לו.

העיצוב המודרני משתמש בחומרים בצורתם הטבעית כגון עץ. השימוש בעץ כדי ליצור אלמנטים עיצוביים כגון ארונות, תפאורה, שולחנות, סידורי ישיבה יחד עם שילוב טקסטיל – יוצר תחושה חמימה ולא מנוכרת.

ומה לגבי הצבעים?

כמו שתוכלו לקרוא בבלוג עיצוב הפנים של יובל הלל, צבעי עיצוב מודרניים קשורים לפלטת צבעי הלבן, השחור והאפור.חשוב לשמור על אחידות בצבעים אבל גם כשנשאים בצבעים הנייטרליים – ניתן לשלב צבע דומיננטי כמו אדום או כתום או ירוק זית  .

העיצוב המודרני הוא פשוט ומתמקד בעיצוב מסודר ולא מבולגן. זה אומנם מתייחס לתקופה שהחלה בשנת 1920 עד שנת 1950, אולם העיצוב המודרני ממשיך לזכות בפופולריות גם לאחר כל כך הרבה שנים בשל הפונקציונליות שלו והמאפיינים הטבעיים שבו.

Open Space

עיצוב מודרני מתאים יותר לשטח פתוח, הן בבתים והן במשרדים. למשל כיום תאגידים גדולים וקטנים, חברות הייטק וסטארטאפ מאמצים יותר ויותר את הרעיון של  המשרד הפתוח (נהוג לומר Open Space בשפה מקצועית. כאמור, כיום רוב משרדי הייטק מעוצבים בסגנון זה).
היתרון הבולט במשרד אשר מעוצב בסגנון Open Space  הוא שכל הצוות עובד ביחד, שואב השראה אחד מהשני ואין הבדלי מעמדות בין העובדים.
לעומת זאת כשמחלקים את המשרד לחדרים ייתכן ותהיה תחרות סמויה בין העובדים למי יש את המשרד היפה והמושקע יותר.
אם אתם חושבים על שילוב עיצוב מודרני לתוך המשרד שלכם, כדאי להשתמש בתאורה טבעית, שטח פתוח, שימוש בחומר טבעי כמו עץ ​​לא צבוע, עור, בדים טבעיים וכן לוח צבעים ניטרלי.

אז אם אתם מחפשים לשלב את סגנון העיצוב המודרני גם אצלכם בבית, בעסק או במשרד, כדאי שתפנו ליובל הלל על מנת לקבל את התוצאה היפה והטובה ביותר עבורכם!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות