פלאפונים מורמים בטקס החופה – בעד או נגד?

כשאתם מזמינים את קהל האורחים שלכם אל אולם אירועים בתל אביב לחגוג אתכם באירוע החתונה שלכם, אתם מזמינים גם את המכשירים הסלולארים שלהם. טקס החופה הינו השלב המתועד ביותר באירוע, בו כל האורחים היקרים ללבכם שולפים מכיסם את המכשיר שלהם, מרימים אותו ומתעדים את הרגעים המרגשים והאחרונים שלכם בתור זוג מאורס – רגע לפני שאתם הופכים נשואים. כיום, מתגלה מגמה הנמצאת בנסיקה: יותר ויותר זוגות בוחרים לבקש מהאורחים להשאיר את המכשירים בכיסים. מדוע?

 

תשומת הלב של האורחים: לתיעוד או לרגע?

טקס החופה, כמו כל אירוע החתונה, הינו רגע נדיר שלא יחזור על עצמו עוד לעולם. בעת שהאורחים שלכם עסוקים בתיעוד טקס החופה, הם לא באמת נוכחים ברגע המרגש ולוקחים בו חלק אתכם. לא מעט זוגות שהתחתנו מעידים כי התחושה שהתקבלה להם בעת שהם עמדו בחופה היא כי הם מתקדשים אל מול מכשירים סלולארים, ולא אל מול עיניים נרגשות של האורחים. אכן, תשומת הלב של האורחים מתפצלת, אך האם באמת לגיטימי לבקש מהאורחים שלא לתעד אתכם?

 

שיקול הפרטיות: החופה שלכם משותפת ברשתות החברתיות

בעידן האינטרנט, המידע עובר בשניות בין אדם אחד לאחר הודות לרשתות החברתיות. מה שקורה הוא שהאורחים שלכם רוצים לשתף את ההתרגשות הגדולה שלכם ושלהם, כך שהתיעוד שלהם מהחופה מיד עולה לרשתות החברתיות – מהפייסבוק ועד האינסטגרם. בעוד ישנם הזוגות שדבקים ומעודדים את חוויית השיתוף, ישנם הזוגות שמעדיפים לנקוט בקו מעט יותר פרטי. הבקשה שלא להעלות תמונות לרשתות החברתיות הינה לגיטימית, ובהנחה ואכן תרצו לשמור על האירוע שלכם כאירוע פרטי השמור רק לכם ולאורחים, תוכלו לדרוש זאת.

 

האם לגיטימי לבקש מהאורחים שלא לצלם את טקס החופה שלכם?

המון שאלות מופנות אל מנהלי האירועים של אולמות אירועים בתל אביב, כאשר לא אחת הזוגות דורשים בעצות שונות. כך לדוגמא, איך ניתן לבקש מהאורחים שלא לצלם את טקס החופה או להתעסק במכשיר הסלולארי לאורכו? יש לכם שתי דרכים עיקריות לעשות זאת: הדרך הראשונה היא להציב שלט בכניסה אל החופה, כאשר משולבת בו תמונה של איסור שימוש במכשיר הסלולארי.

 

אלו מכם שרוצים לדרוש בבקשה בנימה אישית יותר וברורה יותר, יוכלו לעשות זאת באמצעות הודעה שתימסר על ידי הדיג'י שלכם רגע לפני תחילת טקס החופה. זיכרו: אירוע החתונה הוא האירוע שלכם, כך שכל בקשה שלכם הינה לגיטימית ורלוונטית – לכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות