רוכשים רהיטים זולים? רצוי שתקראו את זה…

 

 

מי מאיתנו לא מחפש מציאות? מי מאיתנו לא מחפש אחר שילוב של איכות ומחיר משתלם? אין ספק שכולנו.
אז מתי בעצם מתחילה הבעיה? שמחים ששאלתם. בואו נבדוק.

3  פרמטרים לרכישת רהיטים

למעשה, בהליך הנ"ל יש מספר בעיות. נתחיל עם הבעיה המרכזית – איכות.
רהיטים זולים, לרוב (כמובן שיש מקרים יוצאים מן הכלל כמו סגירת חנות, מבצעים חסרי תקדים וכן הלאה), הם רהיטים הנעשים מחומרי גלם הרבה פחות יקרים, כלומר, חומרי גלם פחות איכותיים.
חומרי גלם שאינם איכותיים באים לידי ביטוי בכך שהם מחזיקים לטווחים קצרים יותר, מתפוררים מהר יותר, עלולים לסבול משחיקה יותר מהירה וכן הלאה.
ככול שרהיט נעשה מחומר גלם יותר מאסיבי ואיכותי, כך הרהיט ייראה טוב יותר מבחינה וויזואלית וכך הוא יוכל להאריך ימים. במידה וקשה לכם להבין לעומק את העניין הנ"ל פשוט תשוו בין חומרי גלם, לדוגמא: עץ מלא הנחשב מאסיבי ואיכותי לעומת סיבית.
מעבר לכך, מומלץ לבדוק האם מדובר על חנות רהיטים זולה ואיכותית אשר מעניקה מבצעים משתלמים או שמא מדובר על חנות בעלת רהיטים באיכות נמוכה.

עיצוב – כאן מדובר לחלוטין על עניין אישי, עם זאת, אנו שומעים פעמים רבות אודות אנשים שבשל המחירים מתפתים לרכוש מוצר או רהיט כלשהו שלמעשה אין להם כל כך שימוש בו או לחילופין שהוא פשוט לא מתאים מספיק לאופיו של הבית. לדוגמא: רהיט בסגנון וינטאג' (יפהפייה ככול שיהיה) בבית בעל עיצוב מודרני, הרי שהקשר בין השניים הינו מקרי לחלוטין ובשל כך חשוב לבדוק האם המעניקהרהיט שמעוניינים לרכוש הוא אכן משהו בעל שימוש.

פונקציונליות – פרמטר הפונקציונליות בא לידי ביטוי בעיקר ברהיטי יוקרה ומדוע? ובכן, מכיוון שרהיטים יוקרתיים הנבנים לרוב בהתאמה אישית לצרכיו של הלקוח שמים דגש רב על עניין הפונקציונליות, כך שהרהיט יספק את המירב. לדוגמא: ספה בעלת מגירות מוסתרות ונשלפות לאחסון נוסף, ספה הנבנית בהתאמה אישית והינה גדולה במיוחד למשפחות מרובות ילדים או כאלו הנוטות לארח לעיתים קרובות.
כשרוצים לרכוש את הרהיט מומלץ לבדוק האם יש בו פונקציונליות? האם הוא יצליח לספק את הצרכים שלנו כרוכשים באופן האופטימאלי ביותר?.

צבעים – עניין הצבעים קשור במידה רבה לקטגוריה של עיצוב (אותה הזכרנו לעיל) אך בכל זאת חשוב לנו לומר מספר מילים על כך. כשרוצים לרכוש רהיט חשוב להתאימו (מבחינת הצבעים) לצבעים הדומיננטיים בבית. למשל: איש אינו רוצה לרכוש לבית עם רהיטי עץ בעיצוב וניחוח כפרי  רהיטים בגווני ירוק בסגנון וינטג'. בשל כך: רגע לפני שאתם מבצעים את העסקה בידקו האם הצבעים יתאימו לבית ויתרה מכך – אם אתם נמצאים לפני עיצוב פנים, האם הרהיט באמת יכול להתאים לכם.
המטרה: לא להעמיס על ביתכם, אלא לשלב בו פריטים בצורה נכונה.

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות