העולם שייך לילדים: חוגגים עם מתנפחים!

 

עוד הרבה לפני שהעולם שייך לצעירים, הוא שייך לילדים! אתם חוגגים בקרוב אירוע ובו קהל נכבד של ילדים? אתם רוצים להבטיח כי תהיה להם תעסוקה מעשירה, מהנה ומלמדת? מתנפחים לילדים מסתמנים שוב ושוב כבחירה הכמעט אוטומטית של רבים: החל מהורים החוגגים יום הולדת לילדים, דרך מפעילים בקייטנות ועד הצוות של המסגרות החינוכיות שעומל על הפקת יום הספורט. המתקנים יוצרים שיח נעים בין הילדים ובעיקר מעניקים להם טעם חווייתי ובלתי נשכח!

 

פעילות המבוססת על שיתוף פעולה

אחד הדברים החשובים ביותר שמלמדים את הילדים במסגרות החינוכיות הוא לעבוד בשיתוף פעולה. על כן, המון פעמים דואגים להעסיק את הילדים במשחקים המצריכים מהם להקשיב אחד לשני ובעיקר לעבוד אחד עם השני. מתנפחים לילדים אולי לכאורה נראים כמו מתקנים שכל מה שניתן לעשות עליהם הוא לקפוץ, אך הם מגלמים בתוכם הרבה מעבר לקפיצות וכייף. במתקנים המתנפחים על הילדים להיות קשובים אחד לשני ולכבד אחד את השני על מנת ליהנות משימוש בטוח. כך, נוצר לו שיתוף פעולה תוך התחשבות מלאה אחד בשני.

 

חוויה דינאמית, ספורטיבית ומאתגרת

המון פעמים כל מה שהילדים רוצים הוא לפרוק קצת אנרגיות. אז מצד אחד לא תוציאו אותם לרוץ מחוץ לבית, אך כן תוכלו להעניק להם חוויה יוצאת דופן עם מתקנים מתנפחים לילדים! החוויה במתקנים המתנפחים היא חוויה עשירה וספורטיבית המאפשרת לילדים ליהנות מתחושת החופש ומטעם אמיתי של עצמאות. הטון המאתגר מביא את הילדים לקפוץ עוד ועוד ואם ישנו מתקן שלא יודעים ממנו שובע במהירות, הרי שהוא מתקן זה.

 

כולם קופצים ונהנים: גם בנים וגם בנות!

העולם שייך ללא כל ספק לילדים – גם לבנים וגם לבנות! בעוד ישנן אטרקציות שונות המפרידות בין הילדים מאחר והן מוגדרות כאטרקציות לבנים או לבנות, כאן המצב או לגמרי אחר: מתנפחים לאירועים נמצאים חביבים על הבנים ועל הבנות באותה המידה! המשמעות היא שתוכלו לחגוג את כל האירועים עם המתנפחים תוך שאתם יכולים להיות בטוחים כי שביעות רצונם של הילדים תהיה גבוהה מאד. כל הילדים קופצים!

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות