מסחר באמצעות מטה טריידר

מטה טריידר היא ככל הנראה פלטפורמת המסחר המפורסמת ביותר בעולם בעזרה מקשרים בין הלקוחות של חברות הברוקראז' לבין השווקים הפיננסיים. תוכנה זו מתאימה למסחר בפורקס ועוד כמה שווקים פיננסיים. שתי הפונקציות העיקריות של תוכנת מטה טריידר הן כלים לניתוח המחירים של המוצרים הפיננסיים ביחד עם האפשרות לבצע את פעולות ההשקעה עצמן וביצוע פעולות אוטומטיות. התוכנה נמצאת בשימוש נרחב אצל הרבה ברוקרים בארץ ובעולם והם מאפשרים להוריד את התוכנה באתר האינטרנט שלהם.

מטה-טריידר

היתרונות של מסחר באמצעות מטה טריידר

היתרון הראשון של תוכנת מטה טריידר הוא הנוחות שבעבודה אייתה, היא פשוטה מאוד לשימוש וכך אחד יכול להתקין אותה לבד ולהתחיל לעבוד עלייה במהירות. זוהי ככל הנראה אחת הסיבות העיקריות מדוע חברות ברוקראז' רבות בחרו בתוכנה זו בשביל פעולות המסחר. מבחינת המשקיע יש כאן יתרון המאפשר לו לעבור בקלות בין חברת ברוקראז' אחת לאחרת. במידה המשקיע מחליט לעבוד עם חברה אחרת, סביר להניח שהוא יוכל להמשיך לעבוד עם אותה התוכנה וזה יחסוך הרבה זמן. ככה הוא יכול להמשיך לעשות השקעות עם התוכנה שהוא כבר מכיר ויודע איך לעבוד אייתה.

התוכנה מכילה כלים רבים לניתוח, דבר חשוב מאוד עבור משקיעים, הרי לא ניתן לקבל החלטות ללא ניתוח השוק. הכלים הופכים את הכול לפשוט ומובנה אך יוצרי התוכנה לא הסתפקו בזה. משקיעים מתקדמים עובדים לפי שיטות ניתוח שפיתחו בעצמם, לכן מפתחי התוכנה רצו לתת פתרון עבור אותם המשקיעים אשר יעזור להם לבצע את הניתוחים שלהם. כל משקיע יכול ממש לתכנת את אפשרויות הניתוח בצורה המתאימה לצרכיו. אם זה מסובך עבורכם ניתן להוריד כלי ניתוח אשר נבנו על ידי משקיעים ולהתקינם על מערכת המטה טריידר.

למערכת המטה טריידר ישנם פורומים רבים ואתרי אינטרנט בהם תוכלו לקבל עזרה ותמיכה לצד עצות של משקיעים. אין כמו הניסיון של משקיעים אחרים ונחמד להשקיע ולהרגיש חלק מקהילה תומכת.

התוכנה מכילה אפשרויות דמו בעזרתן ניתן לעשות סימולציות של השקעה מבלי לסכן כסף אמתי. פלטפורמת המטה טריידר מאפשרת לעשות זאת בשני דרכים – האחת היא באמצעות חשבון דמו והשנייה היא באמצעות אופציות לניסוי בחשבון הרגיל שלכם. פונקציות אלו הן חשובות מאוד לכל המשקיעים באשר הם. משקיעים מתחילים יכולים להשתמש במערכת על מנת ללמוד ולרכוש ניסיון. משקיעים מקצועיים ובעלי ניסיון יכולים ליהנות מהמערכת ולבחון באמצעותה אסטרטגיות השקעה שונות.

מפתחי התוכנה לא נשארו אדישים לנוכחות הטלפונים החכמים ולכן פתחו גרסאות מיוחדות עבור מערכות ההפעלה של הטאבלטים והטלפונים החכמים.

כבר הזכרתי שהתוכנה חינם?

כתיבת תגובה

תפריט נגישות