פוקר חוקים לניצחון בעזרת שפת הגוף

רוצים לדעת איך להשתמש בשפת הגוף כדי לנצח בפוקר? כאן נסביר כל מה שחשוב לדעת על שפת הגוף כדי להגדיל את הסיכויים לנצח בפוקר!

פני פוקר חוקים

אחד החוקים הבלתי כתובים של משחק הפוקר הוא שימוש בפני פוקר.

הכוונה היא לכך, שכששחקן ותיק מדבר על חוקי הפוקר, הוא מדבר גם על כך שחשוב לא לאפשר לשאר השחקנים לדעת אילו קלפים אתם מחזיקים ביד וכך תוכלו להערים עליהם בכל פעם שתרצו ולהגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם לנצח במשחק.

כמובן, למרות שהמושג פני פוקר הגיע מהמשחק עצמו, הוא משמש אותנו בשפות שונות ובמצבים רבים ושונים בחיים ואפילו ליידי גאגא כתבה עליו שיר שהצליח עד מאוד.

הסימנים הברורים

לא תאמינו עד כמה הפנים שלכם יכולות לחשוף לשאר השחקנים עד כמה היד שאתם מחזיקים חזקה או חלשה! היות שכך, חשוב שנדבר על הסימנים המובהקים. חיוך לדוגמה, הוא סימן מובהק לקלפים טובים וחזקים. עיניים שנפקחות לרווחה וגבות מורמות הן סימן להפתעה. שפתיים קפוצות מרמזות על כך, שהשחקן רוצה לומר משהו, אבל הוא חייב להתאפק. התעסקות כלשהי עם האף בדרך כלל מרמזת על שקר.

מה יש לכם לעשות עם המידע הזה?

ובכן, עם הסימנים הקלאסיים האלו, שציינו לעיל, יש לכם שני דברים שתוכלו לעשות כדי לנצל אותם לטובתכם. ראשית, להיות מודעים לעצמכם ולבדוק האם אתם מוסרים לשחקנים שמולכם מידע שאינכם רוצים למסור להם וכמו כן, אולי גם להעביר מסרים שאינם נכונים. בנוסף, תוכלו גם לבחון את שאר השחקנים ולקבל מהם מידע לגבי המצב שלהם גם באופן בלתי רצוני.

דרך להתאמן

לא תאמינו, אבל אחת הדרכים הטובות ביותר להתאמן על שפת הגוף שלכם במהלך משחק פוקר, אם אתם כבר יודעים פוקר חוקים, היא על ידי משחק וירטואלי. אמנם לא תוכלו לקרוא את שפת הגוף של השחקנים האחרים, אבל בהחלט תוכלו להתאמן על איפוק בתגובות שלכם כשאתם רואים את הקלפים לראשונה, הן את האישיים שלכם והן את הכלליים, בלי להפסיד בדרך!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות