איך לחסוך בעלויות עם דוד החשמל?

כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת ליהנות ממים חמים זמינים בבית הוא ללחוץ על כפתור. בפועל? לא אחת אתם שוכחים ללחוץ על הכפתור בחזרה ולכבות אותו. המשמעות? חשבון החשמל הופך גבוהה מאד. התעניינתם לגבי מחיר של דוד חשמל, התקנתם אותו וכעת אתם תוהים איך ניתן לחסוך בהוצאות? שימו לב:

 

אתם שוכחים לכבות את הדוד וחשבון החשמל מתנפח

מחיר של דוד חשמל הוא מחיר שאתם משלמים פעם אחת בלבד, במעמד התקנתו. יחד עם זאת, אם יש משהו שהופך את השימוש בדוד ליקר במיוחד הוא העובדה כי לא אחת שוכחים בני הבית לכבות את הדוד לאחר שהם הדליקו אותו. במרבית המקרים, היה זה בן משפחה שרצה ליהנות ממקלחת נעימה בבוקר ולהדליק את הדוד לשעה. בפועל? אחרי יום העבודה מגלה אחד מבני המשפחה כי הדוד דלק כל היום וכך ההוצאות תופחות. לשמחתכם, יש מנגנון שיכול לסייע לכם להימנע מהוצאות מיותרות: הטיימר!

 

חיסכון משמעותי בקליל: הטיימר

הטכנולוגיה המתקדמת מעניקה לכם את האפשרות לחסוך כסף רב ומיותר! אם עד היום הייתם צריכים לפקח על עצמכם ולעשות הכל על מנת שלא לשכוח לכבות את הדוד, כעת יש מי שעושה את זה בשבילכם. הטיימרים המותקנים על הדוד מאפשרים לכם לכוון מראש את שעת ההפעלה והכיבוי של הדוד, כך שמראש ישנן שעות קבועות וקצובות שתדעו כי בהן הדוד שלכם דולק. מעבר לכך שאתם חוסכים מעצמכם את השאלה הגדולה "האם כיביתי את הדוד?", הרי שאינכם צריכים להתעסק שוב ושוב בהדלקת וכיבוי הדוד אלא מדובר על שעון הפועל באופן אוטומטי על פי הצרכים והאופן בו תגדירו אותו.

 

כמה זמן הדוד צריך להיות דולק?

כעת, ברור לכם כי מחיר של דוד חשמל אינו מה שהופך את המקלחת החמימה שלכם ליקרה, אלא העובדה כי אתם לא תמיד בבקרה על סגירת הדוד בזמן. אם כן, כמה זמן הדוד שלכם צריך להיות דלוק בכדי שהמים החמים יהיו זמינים לכל בני המשפחה? שימו לב: אם אתם משפחה קטנה של 4 נפשות, שלוש שעות יספיקו לכל בני המשפחה. לעומת זאת, אם אתם משפחה גדולה יותר של 6 נפשות, כדאי להדליק את הדוד שעה נוספת.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות